söndag 15 januari 2012

Loka - ny smak!


Bild med tillstånd från Jung Relations.

Jag fick ett litet paket och däri låg en flaska med Lokas nya smak omgiven av lite smarrigt hallon- och persikagodis som jag fick äran att smaka på. Helt klart tummen upp, jag älskar kolsyrat vatten som dricks flitigt härhemma och denna inte bara smakar vanvettigt läskande utan doftar smarrigt sött. Helt klart en av de bättre smakerna om ni frågar mig.

Smaka du också! Och varför inte tävla om en hel pall Loka? Det har jag gjort och det gör du här.

Mia

6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

LÅter god!

ha en ny fin vecka! Kramar!

Johanna Stålros sa...

Måste testas;) Önskar dig en fin kväll. Kram Johanna

Anna sa...

Det låter väldigt gott!
När jag var på Island i våras hade de kolsyrat vatten med smak av mynta! En riktig höjdare! den borde de tillverka i Sverige tycker jag!

Kram

curlingmamman sa...

Låter god :)

frida sa...

vilken fin header du har skaffat. =)

Casa of Mia sa...

Mmm den verkar rikigt god, den skall testas kram