torsdag 26 januari 2012

Leksaksförvaring



Apropå förvaring som jag tjatar om så tycker jag det är grymt bra att kunna återanvända gammalt. Den gamla drickbacken kommer från min pappa och hans syskon när de var små på -40-50-talen och är helt underbar om ni frågar mig!

Jag föredrar tyg och trä när det gäller Filippas leksaker men tydligen är det så mycket roligare med plast och ju fulare desto skojigare.. Det är väl dags att inse att alla grälla plastleksaker i regnbågens alla färger ingår i inredningen här hemma numera ;-)

♥ Mia

7 kommentarer:

Malin sa...

Hej!
Superfin förvaring, jag har också en sån drickesback.
De gör sig verkligen hemma :-)
Ha det gott!
Malin

Photo by Maria sa...

Jag älskar ju gamla trälådor av ngn anledning.. Har en äppellåda, sockerlåda och en gammal läskback.. I morgon skall dessa få sällskap ev ännu en sockerlåda fast mindre och en gammal mjölkback =)

Plastleksakerna grälla färger är det nog som lockar skulle jag tro =)

Kram Mia

Hus Nr.5 sa...

Passar ju perfekt till leksakerna! :)

Vilka fina "creme-grejer" du hade i förra inlägget. Dom måste jag in och kika på ;)

Ha de fint!
Kram Verra

Mina drömmars hus sa...

Trälådor är så härliga både målade och original.
Passar perfekt till leksaker.
Ha en skön helg.
AC

Hanna sa...

fin förvaring.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

anne sa...

Fin trälåda! Perfekt att förvara leksaker i! Ja man får inte bara själv välja färgskala i inredningen..:)
Ha en fin helg!
Kram, Anne

Åsa sa...

vilken underbar förvaring :-D
kram Åsa