onsdag 11 januari 2012

Knoppar!



Tack för alla tårttips, kommer inte bli lätt att välja!

Det trista vintervädret fortsätter. I förrgår kom så äntligen snön men försvann i regn samma eftermiddag, trist! Blir ju mycket ljusare och vackrare med lite snö..

Apropå väder och uteliv - min julros har knoppar! Lite sega på att slå ut tyvärr så jag bjussar på bilder från ett par somrar tillbaka då den blommade såhär vackert. Tydligen kan den blomma både om sommaren och vintern? Nåt jag nog inte skulle ha nåt emot att skaffa någon till men bäst är visst att köpa dem om våren och plantera direkt. Ett förtida vårtips kanske?

Mia

5 kommentarer:

Emmas hvite borg sa...

Juleroser er så fine :) Klem Anette

Under en vind sa...

Såå fin!!

Kram!

Hildas hem - Sofia sa...

Jag blev först lite chockad och trodde att det var bilder från nu :)

Hoppas att de snart slår ut - de är ju så himla vackra!

Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
Kram Sofia

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Tack snälla du för din gulliga hälsning inne hos mig!
Det värmde verkligen.

Men du har ju världens sötaste unge!
1 år redan...oj, vad tiden går.

Kram
Fröken Vit.

A Cup Of Emilia sa...

Vilken härlig vårbild. Det behövdes i denna gråa tid :) Ja Ebba har verkligen blivit jättestor :) Det går ju så snabbt eller hur? :) Kramar Emilia