onsdag 4 januari 2012

Det käraste



När Filippa sover har hon napp och sin älskade snutte. Men för dagen har hon funnit något helt annat. För många år sedan fick jag av min omtänksamme make en varmvattenflaska för, ja, ni vet - den där jobbiga veckan vi tjejer har en gång i månaden. I form av en gul anka!

Och denna anka har Filippa tagit till sitt hjärta och ömmar för varmt. Hon har gosedjur i massor som hon fått från vänner och familj men nope, de är ratade, just för detta ändamål i alla fall. Varmvattenflasketiden är förbi, nu är den dagsnutte!

Och idag fyller Filippa hela 11 månader!

Mia

5 kommentarer:

Stinas butik sa...

Jättegrattiskram till vår goa Filippa som är hela 11 månader idag!!
Kram från Farmor

Jes/Vita villa vila sa...

Finaste Filippa! Grattis - tänk vad tiden går fort!

Kram Jes ♥

anna k. sa...

Åhhhhh!

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Inte visste jag att lilltösen blivit såå gammal redan.
Men det var ju ett tag sedan jag bloggade och kikade in hos dig.

Men nu har jag börjat blogga igen så kika gärna in till mig igen!

Kram och grattis Filippa!

Hem och Harmoni Marie sa...

Vilken tur att hon gillade den, bra med många användningsområden!
Och grattis till lilla 11-månaderstjejen! Tiden går fort.

Hoppas du gillar skålarna lika mycket som mig.. du kanske kan kolla om uppläggningsfatet finns i vitt i Torslanda? I så fall tar jag en tur på lunchen ;)

Ha det gott, kram Marie