tisdag 27 december 2011

Leila bloggar!


Bild med tillstånd från leila.se

När jag startade blogga för snart fem (eller säger man på det sjätte?) år sedan (får bli ett hejdundrande firande i februari, hihi) var det relativt ovanligt och vi var inte så många men nu är bloggosfären gigantisk! Både på gott och ont, jag hinner inte med att läsa alla bloggar jag vill hinna med..

Nu börjar även Leila Lindholm att blogga (hurra!) och har samtidigt piffat till sin hemsida lite extra.

Missa inte!

Mia

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Jag har haft blogg ett tag med och på sista året har det smällt till rejält och det är så många som man vill följa, men det skulle bli ett heltidsarbete =)
Leilas måste man ju kolla in.. Tack för tipset..

Kram Mia

Bromans Bravader sa...

Kul! Det ska jag spana in!
Önskar dig en god fortsättning
Kram Jannike

Villa Carl Larsson sa...

Skoj!

Tack för tipset. Att fota var smart, men eftersom jag inte monterat hylla nummer två är det lite svårt att hålla upp den, ja ifall man vill lämna tillbaka den. Kanske kan hålla upp en kartongbit och simulera ett hyllplan. Vi får se.

Kram Josefin

Hanna sa...

Ha en fin fortsättning!
Kram
Hanna

nordingården sa...

Hurra för Leilas nya fräscha blogg!!

Ja, nu finns det en uppsjö av bloggar, jag har bloggat snart i 6 år, inte klokt vad tiden går... ha en bra fortsättning på gamla året bloggkollega!! mari.