söndag 18 december 2011

Julpyssel



Inspirationsfabrikens senaste tema är julpyssel och det är nåt som tyvärr hamnar långt bak i min prioriteringslista. Filippa är ju dessutom på tok för liten för att pyssla så det blir för min del på sin höjd julklappsinslagning och piff här hemma inför den stundande julhelgen.

Men visst är det mysigt att slå in paket, jag önskar att jag hade kunskapen och inspirationen till att göra ursnygga paket men det blir enkelt, rött och vitt! Hur ser era klappar ut i år?

Mia

9 kommentarer:

Hedvigochjag.se sa...

Tack tack!!

Önskar dig en riktigt fin jul tillsammans med familjen.

Visst är det kul med barn och jul. Det får liksom en helt annan mening.

Kramm Terese

Johanna Stålros sa...

Jag har inte köpt några än;) Men dina ser jättefina ut. Kram johanna

stricksonne sa...

ich wünsche dir einen schönen 4. advent, liebe grüße von angie

Photo by Maria sa...

Rött, vitt och silver är klapparnas färger i år under granen =)

Ha en fin fortsatt 4:e advent..

Kram Mia

Hus Nr.5 sa...

Så fina!! :)

Jag har hittat lite gammeldags papper och knyter med jutesnöre. Du kan se det på mina godisstrutar hos mig ;)

Ha de fint!
Kram Verra

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilka fina papper du har fått fatt i! Här kör vi också lite enklare varianter på julklappsinslagningen. Det känns lite meningslöst att slå in efter konstens alla regler och sedan river barnen upp dem utan att ens se det. ;) Hos oss är det nämligen bara barnen som får julklappar...

Kram/ Anna

Anonym sa...

Tack för underbar inspiration! Har följt din Blogg ett tag och den är precis i min smak.. God jul! Kram Frida

Miriam - The Workshop sa...

Fiint med rött o vitt...Här blir det naturfärgat och vitt i år!

Creative Living + Wabi Sabi Style sa...

Fiiiiina paket. Tack för inspirationen! God Jul önskar Lisbeth,
http://wabisabi-style.blogspot.com