tisdag 6 december 2011

Andra advent



Så äntligen fick jag gjort mitt hett efterlängtade Rocky Road! Det blidde ju inget sådant förra julen, höggravid med Filippa och en sträng make som sa nej till det ena å andra :-D Jag utelämnar dock pistagenötterna, tycker det räcker gott med jordnötter.

Men nu så, smarrigt värre, tur att det bara är jul en gång om året! Ja förresten, ni missar väl inte Leila om onsdagkvällarna?

Grattis Bitte, du vann kitet om Nivea i tävlingen! Tack till alla finfina formuleringar, jag hade velat ge er ett kit allesammans men det går ju dessvärre inte. Och tack till Nivea/Beiersdorf för sponsringen!

Missa inte pågående tävling om ljuslykta God jul!

Mia

9 kommentarer:

mali-mo sa...

Kjempefin denne advetstaken din!!!Enkel og litt spesiell. Og Pippi babytøyet under her var bare utrooolig søtt!

Ble ikke julegodt på meg heller ifjor, men kanskje litt mer i år (men så var det kiloene da...sukk;))

God klem!

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Rocky road är ju så himla gott!! :) Gör den varje år jag med! Brukar göra Leilas men istället för marshmallows brukar jag klippa ner skumtomtar. Jättemumsigt!! :)

Kram!

annashusidingtuna sa...

Hej!
Jag brukar också hoppa över pistagenötterna är inte så förtjust i det. Blir farligt gott...
Kram Anna

Photo by Maria sa...

Mmmmm... Rocky Road som är så gott.. Jag skall med göra men väntar lite till, annars äter jag ensam upp alltihop på ett kick..

Ha en fin dag..

Kram Mia

Coolaannna sa...

Fina bilder som vanligt!

Rocky Roads, jag är tokig i det godiset :)))

Nu fick jag lite inspiration som behövdes! Har kommit ur gängerna på något vis.

Kram Anna

Villa Carl Larsson sa...

Hej Mia! Det är ju så gott med rocky road. Måste nog också göra det även i år :)

Kram Josefin

Victoria sa...

Mmm Rocky road som är så gott. Jag ska baka i helgen, det får nog bli några Rocky då:)
Ha en fin kväll, kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Bromans Bravader sa...

Ja Rocky Road är ju så smaskigt. Gjorde dem förra året och det blir nog en repris i år.

Cattis sa...

Jättesnygg adventsstake!! O Rocky roads gillas här också...

Kjamis Cattis