söndag 27 november 2011

Tävla om produkter från Nivea!


Bildkollage/tävlingsbild gjord av bilder med tillstånd från Nivea.

Vi kör en liten första-advents-tävling dagen till ära tycker jag! Beiersdorf/Nivea bidrar generöst med ett pris bestående av;

NIVEA Angel Star (värde ca 160 kr)
NIVEA Angel Star Body Lotion
NIVEA Angel Star Shower Cream
NIVEA Angel Star Roll-on
NIVEA Angel Star Lip Care

Och för att vinna vill vi att du svarar på frågan varför just du behöver detta kit. Vill du få en extra lott länkar du på din blogg, skriv i kommentarfältet hur många lotter du önskar. Du utan blogg svarar på samma fråga och vill du också ha en extra lott tipsar du en kompis om tävlingen via Facebook/Twitter eller mail (använd gärna funktionen nedan).

Tävlingen pågår till och med 4 december. Lycka till!

Mia

63 kommentarer:

Therese sa...

Jag skulle självklart vilja vinna ett sett av olika hudvårdsprodukter. Är en storanvändare av just nivea så detta passar mig utmärkt. Har psoriasis så blir extremt torr på vinterhalvåret så detta vore en super bra julklapp till mig själv.

Önskar mig själv lycka till och länkar via bloggen, delar även på facebook med mina fina vänner. Så två lotter = dubbel tur? :D

Helen sa...

Ååå, vilken underbar vinst. Jag skulle behöva ett sånt paket, särskilt body lotionen skulle jag vilja ha, har två söner som helst vill ha massage varje kväll och då gärna med body lotion och min är på upphällningen så lite påfyllning skulle inte skada:)

Hanna sa...

Ville bara önska dig en fin första advent.
Kram
Hanna

Pappan Anders sa...

Jag e me :-) Behöver jag kvinnliga Nivea? Näe! Men min flickvän e värd de. Hon behöver en go stund och pyssla om sig. Vi har två små barn och hon lägger mycket tid på dom.
Vi håller tummarna stora som små och hoppas mamman ett paket får.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Linda J sa...

Jag är gärna med. När vinterhalvåret kommer blir jag alltid snustorr och det här året med stress och mediciner är huden och läpparna ännu värre. Skulle behöva pyssla om mig lite.
Ha en bra advent. Linda J lolinondoda@spray.se

evamar sa...

Jag är en riktig torris så det här är verkligen vinsten för mig. Vintrarna igenom smörjer jag morgon och kväll och tycker ändå inte att det räcker till...

Jag länkar för en extralott såklart:

http://evamar.blogg.se/2011/november/hudvard-4-dec.html

Annas tipsblogg sa...

Klart jag vill vara med!!!! Vill vinna eftersom jag nu på vintern blir snustorr och verklgien behöver bra produkter. Nivea kan man alltid lita på.
Delar på fb - Anna Berglund
och tipsar på min blogg: http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/11/hudvardskit.html

kajsa sa...

Jag är jättegärna med!
Nivea är det märket som är bäst för min hud, det är vänligt mot mig för att jag har väldigt torr och känslig hud. Nu börjar mitt kit av nivea ta slut, så skulle vara perfekt i denna kyla att få ett helt nytt kit, skulle liva upp mycket nu när vi gått mot mörkare tider =)
Jag tar en lott.

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Jag är gärna med och tävlar! Men inte för egen räkning :)

Jag skulle vilja vinna det här fina kitet till min älskade mamma i julklapp! Hon klagar ofta över hur torr hon blir på vintern, så jag skulle gärna vilja ge henne en fin julklapp som hon också skulle ha nytta av :)

Jag har tipsat här: http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2011/november/jag-tavlar-om-produkter-fran-nivea.html

Hoppas du har en riktigt fin första advent! Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Våran svärdotter har precis blivit av med jobbet till jul, inte kul..
En liten uppmuntran vore på plats.
Nivea kan ju göra henne glad, lite kliig och psoriasis är hennes last
ett packet från svärmor vore på plats...

kramiz

Hannele - mamma till två prinsar sa...

Jag är med!
Skulle vilja vinna dessa produkter för att jag är en torrmänniska, nivea är det enda som funkar för min hy så detta skulle vara perfekt att få vinna åt sig själv!

Har länkat här: http://mammah.webblogg.se/tavlar/2011/november/tavlar-231.html#comment

Mail: Hannele_R@live.se

Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg sa...

Jag skulle vilja vinna kitet till min mamma för att hon är väldigt känslig och kan inte använda så många krämer och märken, men just Nivea funkar jättebra för henne och hon är även väldigt torr på vintern.

http://tips.devote.se/blogs/14381152/hudvaardskit.htm#WriteComment

bellusss@live.se

Linda sa...

Jag vill asbolut vara med och tävla! Jag skulle vilja vinna för att ge det till min mamma som älskar nivea! Det vore kul att få ge tillbaka något till henne, hon ställer alltid upp och passar barnbarnen så ofta!

linda@chelz.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Vintertorra och fnasiga läppar och så eksem som kommer som ett brev på posten under senhöst/vinter gör att jag verkligen behöver vinna detta paket (deo och duschkräm ses som en härlig bonus).

Hoppas på tur

Länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/november/nivea-412.html

blogg@annakarlsson.se

La sa...

Sonen flyttar hemifrån, vore skoj att få ge ett starta upp-kit även i badrummet!
dressyrare@gmail.com

Jenny sa...

Det vore jättekul att få testa dessa produkter och jag tror att de skulle passa mig väldigt bra.
J_e_n_n_y@hotmail.com

Christine Lundgren sa...

En lyx att unna sig själv är allas önskan, min är att bröstcancern är borta. Hoppas på vinst, 1 lott!Kram Christine

cammie sa...

Detta skulle jag behöva. Dels för att jag är så fnasig och torr i huden nu under vinterhalvåret och dels för att min äldsta son har tömt min Niveaflaska i soffan..

Länkar: http://tuschaa.blogg.se/tavlingar/2011/november/3-dec-1.html#comment

2 lotter!

Min mail: tuschaa@hotmail.com

Lotta sa...

Har testat Niveas ansiktscreme och ansiktsrengöring som var superbra. Vore kul att prova på mer av deras produkter nu när vinterhuden börjar bli torr.
Dessutom vore det kul med en julklapp, det blir lite dåligt med det så här på "äldre dar". :-)

Jag vill ha två lotter och har länkat hit.
http://hemochlycka.blogspot.com/2011/11/tavla-om-produkter-fran-nivea.html

Anonym sa...

Jag tar en lott:)
Har testat mycket från Nivea, men inte den här serien så jag är nyfiken på den. Snyggt med rosa flaskor dessutom;)

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag är gärna med och önskar 2 lotter.

Lott 1: Jag behöver och vill ha detta kit, varför dårå? Jo jag gillar nivea enormt mycket och är en småbarns förälder som sällan skämmer bort mig själv. Så skulle vara jättekul att få rå om sig själv med härlig bodylotion efter dusch med duschcremen och rollon på det och mjuka härliga läppar. Vore undebart!

Lott 2: http://maltesmammatavlar.blogg.se/2011/november/produkter-fran-nivea.html

Håller tummarna:)
Kramar Emelie

x_emelie@hotmai.com

Ulla sa...

Det vore kul att vinna detta som jag inte testat tidigare. Har så torr hud speciellt när man är mycket inomhus. Har tipsat (delat) på FB
(UllaOlsson).
tessan.scilla@hotmail.com

Eddan sa...

Åh, detta skulle bli en perfekt julklapp till min äldsta dotter. Mina flickor är väldigt aktiva med vintersporter och då behöver deras hud lite extra hjälp - Nivea har just rätt produkter för detta!

Jag har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg och tar mao 2 stycken lotter.

Kram från Anette

Hannah Larsson sa...

Jag skulle vilja vinna detta kit därför att det skulle vara perfekt till min gym bag. Jag måste jämt måste kolla för att se om jag har alla mina produkter med mig och oftast glömmer jag alltid något (:

(larssonhannah@live.se)

sandra sa...

jag är gärna med och tävlar. skulle vilja vinna detta kit till mig själv, då jag har min egna tid som kanske är på 20 min om dagen på kvällen då man har 3 små så kan jag använda detta :)

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

Jag vill gärna vinna för min hud är så otroligt torr just nu så jag behöver all fukt jag kan få.

JoHaNNa sa...

jag är i behov av detta kit för allt som man kan vinna är helt slut här hemma. sådär tråkiga saker som man måste köpa. och alla pengar kommer jue ändå gå åt julklappar just nu. så skulle vara mycket bättre att vinna :)
och nivea är jue så bra märke :)

har länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/november/nivea-kit-1.html#comment

Julia Tellström sa...

Jag skulle vilja vara med och tävla för att jag älskar niveas produkter, dem är så bra och luktar så gott. Men jag går i etan på gymnasieet och har inget kväll/helg jobb så pengarna måste gå till andra saker! Så skulle vara guld om jag kunde vinna detta!

Claudia Hogan sa...

Tipp tapp, tipp tapp ..
Små fötter tassar i vår trapp.
Två nissar som trippar fram på tå.
Dem har skräddarsydda kostymer med ett svart skärp på.
Även dem bära på ett paket,
som är till för att förbättra någons skönhet.
Den skulle jag behöva för att få bli lite het.
Så denna klapp är gjord för mig,
jag som är en "torrhudad" tonårstjej.
Men vem som än paketet får,
Så önskar jag er alla en god jul och ett gott nytt år !


Kram Claudia

claudiahogan52@hotmail.com

linda sa...

är med! :)

Länkat från bloggen: http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/november/4-dec-vinn-hudvard-fran-nivea.html

Min hud är torr och trött,
mitt hår är visset och dött.
En skönhetskur skulle göra susen
och piffa både kropp och själ till tusen.

Tävlar alltså med 2 lotter!


Ha det bra i kylan! Kram

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar TVÅ lotter.
Jag vill vinna därför att min torra hud behöver bra produkter.

Blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/4-december-vinn-produkter-fran-nivea.html


Spacegirl_@spray.se

Zandra S sa...

2 LOTTER;

Åh, vilket underbart pris!
"Angel star" är ju bland dem godaste dofterna som finns på krämer/lotions/deos osv!<3
Tänkte först inte vara med, fast jag egentligen älskar tävlingar! För kände att jag inte hade någon chans, då jag inte kan komma på någon bra motivering, som gör att just jag är värd priset mer än någon annan av de fina deltagarna!
Men sen tänkte jag, vad har jag att förlora på det egentligen? Om man inte är med alls, har man ju heller inte någon chans att vinna! Så, jag gör mitt bästa med några ord, som ju är ett försök iallafall, även fast dem betyder mindre än andras motivering, men mer kan jag ju inte göra!:

Jag är arbetssökande, därav helt pank (eller ah, har 5kr i plånboken faktiskt(; ), skulle göra vad som helst för ett jobb just nu, och även fast jag ALLTID gör mitt bästa, verkar det inte duga, för någon:( Det är fullt vart man än hör sig för. Men jag ger inte upp! Någon dag ska det väl ändå vara min tur att finna lyckan?! Så länge tvingas jag leva på min underbara pojkvän som jag bor tillsammans med, vilket får mig att känna mig jättedåligt till mods! Vi flyttade ihop redan 1:a året på gymnasiet (har pluggat i samanlagt 5 år), så i 6 år har han jobbat 7 dagar i veckan för att få det att gå ihop, med hyra, mat till oss båda, bilar osv osv. Jag försöker att göra det bästa av situationen iallafall, och har inte köpt någonting till mig själv under dessa år i stort sett. Använder H&M:s sminkMärke för 50:lappen, och det är väl det enda, kläder o så är ju bara att glömma. Det är jobbigt när shopping är en tjejs bästa vän typ;) Men de går om man vill, och jag VILL verkligen, för så sjukt underbar som den killen är, och ställer upp i vått & torrt, är det det minsta jag kan göra<3
Jag stressar dock ofta (läs jämt), pga arbetslösheten. Kämpar med arbetssökningar varje dag, och det är lätt att hamna i små depressioner, när man ständigt får höra negativa ord.. Att få belöna sig med en liten present till sig själv, skulle vara ett obeskrivligt stort ljus i detta mörker. Men tyvär finns ju inte möjligheten. Därför håller jag nu, så hårt jag kan, alla mina tummar & tår!<3

Har länkat på min blogg här:
http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2011/november/tavling-7.html#comment

Mejl; zandra_svantesson@hotmail.com

fridatq@live.se sa...

Som present åt min låtsasmamma! hon är så stark, och går igenom massor av saker, precis som vi andra i familjen. Har förlorat min lillasyster och hennes tvillingsyster far in och ut på sjukhus hela tiden och trots att hon bara är några månader opererades hon 5 gånger på 1 vecka.. och det blir ju mycket att man måste lägga prioriteringar på annat när det är så mycket med henne, men om hon skulle FÅ det av mig så skulle hon nu bli jättetacksam! :-)
därför tycker jag hon förtjänar att tas om hand om! <3

Anonym sa...

Hej
Jag är med och tävlar med 2 lotter jag har delat på facebook.
Jag skulle vilja vinna nivea setet för att jag har jättetorr hy och speciellt på vintern detta paket hade varit särskilt uppskattat pga skral ekonomi pga sjukdom hoppas hoppas hoppas
emmar23@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tävlar gärna med 1 lott! Jag gillar Niveas produkter men just dessa har jag inte provat. Vore intressant att prova för en torris som mig.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

liselotte sa...

Vilken härlig vinst, hade varit roligt att ha alla dessa fina Nivea produkter i samma serie, är så dålig på att unna mig själv saker och min torra hy skulle också må bra. För extralott har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/11/nivea-kit-412.html
liselotte.202andersson@telia.com

emma sa...

Jag skulle vilja vinna för att jag just nu behöver lite nya krämer osv! För nu på vintern får jag så torrhud så det skulle passa perfekt!

Har länkat här: http://emmsoztips.devote.se/blogs/14421665/niveakit-avslutas-412.htm#WriteComment

Kram!

Vick sa...

Jag är med!

Detta paketet skulle jag gärna vilja ge till min älskade mamma i julklapp, som ställt upp för hela sin omgivning på ett sätt som verkligen är hjältemodigt under hela året som har gått! Hon är en riktig ängel!!

Har tipsat på min blogg: http://vickantavlar.blogg.se/2011/november/nivea-4-december.html

håller tummarna!

victoriabang83@hotmail.com

jessamy sa...

Hej jag vill vara med!! =)
Jag är ego och vill vinna till mig själv :) Så klart. Som tvåbarns mamma sätter man inet sig själv i fokus direkt =)

HAr länkat http://jessamys.blogspot.com/p/tavlingar.html

Fia sa...

Jag är gärna med och tävlar! Skulle vilja vinna och ge till mig själv. Är dålig på att köpa/unna mig härliga produkter, så ett paket på posten vore inte fel!
Ha en fin dag :)
sofia.westerlind@hotmail.com

jenn sa...

Klart att jag vill vara med! Jag skulle vilja vinna darfor att jag
är en ensamstående mamma med 2 barn, som studerar för att få ett bättre liv åt oss alla 3! Jag vet att det är värt det i sista enden, då jag kan bli en ännu bättre förebild för mina barn och visa dem att man kan allt det man gärna vill i livet om man bara kämpar hårt för det!
Men det är mycket som måste offras, och det är inte alltid lätt att fa ekonomin att gå ihop, och det är sällan råd att unna sig något extra!
Så jag håller tummarna och hoppas på tur!
Jag har delat pa Fb med namnet Barbados jenn!
jenn2you@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Har torr och känslig hud så jag använder gärna produkter jag kan lita på och Nivea är definitivt ett av dem.

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/11/4-dec-vinn-produkter-fran-nivea.html

care69(at)live.se

Mamma Evelina sa...

Åh vilket mysigt kit, älskar nivea dessutom! De vill jag absolut vinna åt MIG själv och ingen annan ;) Hehe. Jag vill vinna just för att jag tycker att jag skulle förtjäna en liten present åt mig själv. Ibland glömmer man bort sig själv. De är roligare att shoppa åt lilla hjätat vi har här hemma.

Tar en extra lott för större chans. Har tipsat hos mig: http://mammaloon.blogg.se/2011/november/nivea-kit.html

Kram Evelina - loon@live.se

Stina sa...

Får jättetorr hud på vintern, och älskar Nivea, så det här grymma kitet skulle verkligen passa mig! Ska dessutom utomlands i tre veckor och då vill man ju verkligen ha med sig en bra bodylotion, och inte gå runt med torra ben ;)
thatisme_1996@hotmail.com

Jenny sa...

Jag skulle såklart vilja vinna hudvårdsprodukter från nivea. Jag har tidigare inte använt så många produkter från nivea så det vore kul att prova, dessutom så är det en ypperlig julklapp!

Anne B. sa...

Jag skulle ge produkterna åt min mamma. Hon är en stor Nivea fantast. De är nog de enda hudvårdsprodukterna som hon använder. :)

Lip care skulle jag dock behålla och testa själv. :)

Tar gärna en lott, tack.

Nilma sa...

Jag skulle behöva lite extra egoboosting och nya saker till bad och dusch hade passat jättebra! Jag behöver nämligen ta hand mer om min kropp.

Jag har länkat till tävlingen här: http://nilmash.wordpress.com/2011/11/29/4-december-produkter-fran-nivea/

Två lotter och nu håller jag tummarna!

nilmablogg@gmail.com

Sofie L sa...

Som utlandssvensk sedan mànga àr är det inte ofta jag kan skämma bort min älskade mor med Nivea-produkter som hon älskar. Hon skulle bli sà glad om hon fick ett kit hemskickat till sig nu innan jul <3

Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/november/4-dec-produkter-fran-nivea.html

Delar även pà min FB-sida
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

MVH SofieLindholm
citcit.kuruyemis@gmail.com

VS - Anna sa...

Hej!

Här i fjällen är vinden hård och obarmhärtig, växlingarna mellan ute och inne sliter på huden och därför är hudvårdsprodukter hårdvaluta här! :)

Ha en fin helg!
Mvh Anna

bitte sa...

Vore en fin julklapp till min gulliga syrra.

Har länkat här http://www.lovemercury.se/?p=5414

Mitt Nya Liv På Ön 2009 sa...

Jag är torr i huden och Nivea har alltid haft bra produkter.

Inga-Lill W sa...

1 Lott önskas. Jag vill vinna till mitt äldsta barnbarn. Själv använder jag Niveas produkter. Body lotion är bra när huden känns stram,
ja detta kitt passar säkert en ung dam.
Nivea kan man använda i flera generationer. Ja deras hudvård är värd miljoner. Jag hoppas på tur.
Må så gott Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Annica sa...

Jag behöver det där för min kropp blir alldeles för torr för jag putsar fönster när det är kallt ute.. :/ och har märkt på sista tiden att min hand är som en 80 åring och jag är bara 25..

bloodsband@live.se

Sofie Andersson sa...

Jag är trött på rynkor och veck, finns hjälpen här i tomtens säck? Räddningen för min hy så trött och slapp, är läckert packad i en box av papp. Håller tummarna för hyen!

ssofieandersson@hotmail.com

Sofie Andersson sa...

Jag är trött på rynkor och veck, finns hjälpen här i tomtens säck? Räddningen för min hy så trött och slapp, är läckert packad i en box av papp. Håller tummarna för hyen!

ssofieandersson@hotmail.com

Anonym sa...

Min hud törstar ständigt efter fukt så det vore lyxigt att få vinna och Nivea är ju alltid bra.
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Nathalie sa...

Jag är gärna med och tävlar om detta set. Jag skulle vilja vinna för att jag gillar att prova nya hudvårdsprodukter, behöver snart en ny deo också så detta skulle vara perfekt nu i juletider när pengarna ska läggas på annat ;)

Ingela la la sa...

Vilket toppenkit! Jag vill vinna för att jag ser det som den perfekta julklappen till min systerdotter. Sist jag var där så pratade hon precis om dessa produkter :)

Jag har tipsat i min blogg: http://ingelalala.blogspot.com/2011/12/jag-provar-lyckan.html

Jag vill med andra ord ha TVÅ lotter.

Ha en fin dag!

Anonym sa...

hej! jag skulle vilja vinna detta för att sköta om min hud nu i vinter, om det blir någon. än så länge är det ju väldigt fuktigt och regnigt. men man måste ju vara förberedd!
martina_holst@hotmail.com

Monika O-sson sa...

Jag önskar att kittet blir mitt för min dotter norpar mina nivea produkter. Om jag vinner ska hon få de i julklapp med texten,"Kittet e ditt och låt mitt vara mitt".
Varm hälsning från Monika
Mail: empty_heart@live.se

Monika sa...

Jag önskar en lott.
Jag skulle orka ta mig igenom denna långa mörka kalla vinter lättare om jag fick använda dessa Nivea produkter med en härlig sommarfräsch doft av hallon. Och ett extra plus är att det även skulle glädja min omgivning att få känna denna underbara doft både till vardag och till fest.

Jennysen sa...

Jag skulle vilja vinna detta då min hårda diet, min nybörjade träning och min kamp att gå ner 17,7 kg bara har börjat, och det tär på mig.
Att få lite "lyxprodukter" vore så himla mycket värt för mig.

Jag har dessutom länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2011/12/?link=1322998964

Epost: jennysen81@gmail.com

Jasmine sa...

1 Lottning. På Nivea e de aldrig rea. Produkterna e för bra och jag använder Nivea varje dag. Jag vill vinna för jag tycker om och va en fräsh kvinna.
kramar
/Jasmine
kladdkaka1984@hotmail.com