söndag 20 november 2011

Lusse lelle



Gårdagen var en busy day på alla sätt och vis. Filippa gjorde framsteg med en ny tand och en på väg närsomhelst och tog golvet i besittning på två ben istället för krypandes. Med sin kära gåstol som gåvagn gick det undan så nu börjar en ny tid och jag siar att hon går själv till jul..

Jag satte på julmusik på Spotify och bakade massa goda lussebullar, kan verkligen inte tänka mig en endaste advent och jul utan dessa smarriga små kissar. Och nästa helg vankas Rocky Road minsann!

Mia

8 kommentarer:

Linda E. sa...

Vacker bild.
Den här tiden innan jul är den bästa, med allt pysslande och bakande. Själv kommer jag inte börja med julstöket innan mitten av december för då går flyttlasset igen. Men julmusik kan man ju alltid lyssna på :)

Skön söndag
-Linda

PRALINER sa...

Julmys! Längtar efter lussebullar och glögg!!

Coolaannna sa...

Vilke julkänsla du förmedlar! Lussebullar hör verkligen till advent och julskyltning tycker jag!

Julmusik får mig att riktigt gå i gång med jullängtan :)

Kram Anna

Nattmia sa...

Lussekatter skall jag med baka, när jag hittar tiden..
Nu vandrar hon snart runt där hemma, härligt..

Kram Mia

Hem och Harmoni Marie sa...

Åh, så mysigt!
Lussebullarna har jag också gjort och jag gissar att jag får göra en omgång till innan jul för här försvinner de i rasande fart.
Rocky Road är ju ett måste till jul, ett av mina favvisgodisar.

Ha en skön dag min goa vän!
Kram Marie

Stora och små drömmar sa...

ja julmusik har vi börjat med här med, ska göra julgodis idag och lite rocky roads mums Ha det bar kram Jessica

Sjabbig men chic sa...

Det är så himla roligt när de börjar fara runt som jehun i gåstolen! Sötast ever är de då. Det bara smäller i väggarna när de fått upp farten:)
Ha en helt underbar söndag.

Kram Lisa

vi i villa ville kulla sa...

Jättefina bilder och vilket vackert porslin!!!!
Lotta