måndag 14 november 2011

Grönt med kottar




Det där jag fann på Ica Maxi var egentligen inget märkvärdigt. Nån gran blir det inte i år (heller) av en anledning som heter Filippa så ett par faktiskt fina plastgranar (179 kr styck) fick följa med hem. Snyggaste plastgranarna jag sett (förutom den på Iems med en helt annan prislapp). Det tyckte tydligen min mamma också eftersom kände på dem för att kolla om de var naturliga eller fejk ;-)

Och ibland är fejk helt ok (även om jag föredrar äkta vara)!

Mia

4 kommentarer:

vi i villa ville kulla sa...

Ja men vad ska man göra ...när inte granen får va ifred hihihi...tråkigt man vill ju ha in en riktig...men det blir fint ändå ska du se. Jag hade några vänner som band fast granen i snören för deras katt va galen i granen. Hör och häpna granen klarade sej hela julen.
Kram Kram Lotta

Vardagstugg sa...

Vilken fin, såg verkligen äkta ut! =)

Ha en fin vecka!

Annelie

Smått och gott hos Lina sa...

Ja den var riktigt fin!

Vi har nog en riktig gran, skulle inte kunna vara utan doften. Förstår att det är besvärligt när den inte får vara ifred. Men du kan ju ta in en bukett med äkta grankvistar sen närmare jul så får du doften också.


Kram Lina

frida sa...

Ja nog ser den äkta ut