söndag 2 oktober 2011

Vanish



Jag fick en herrans massa Vanish i paket för ett litet tag sedan i uppdrag av Buzzador att testa. Och eftersom Filippa ger både mig, min make och sig själv ett antal fläckar i veckan så är det flitigt använt. Vi fick en burk på BB som använts mycket men hade inte en aning om att det fanns så många olika varianter. Jag ger hursomhelst tummen upp, det är en konst att få bort fläckar på vitt som ni vet men kör man Vanish så går det faktiskt bort!

Den fräcka bodyn kommer från Lindex (tror inte den finns kvar längre) och den fick Filippa av sin mormor och morfar för ett tag sedan. Och eftersom hennes far är fotograf så passade den ypperligt när hon hängde med honom till jobbet för ett tag sedan. Jobbarkompisarna jublade och hon gjorde succé! ;-)

Vill du också bli en Buzzador och få testa massa olika saker så kan du maila mig eller skriva din mailadress här nedan så skickar jag en inbjudan.

Mia

9 kommentarer:

Cecilia sa...

Jag skulle jätte gärna vilja bli en Buzzador!!

ceciliamartinsson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill väldigt gärna bli en buzzador
ywonne.b@telia.com

Hem och Lycka sa...

Cecilia och Ywonne - har mailat era inbjudningar!

Anonym sa...

Hej . Jag skulle tycka det var kul att få prova att bli en buzzador.
hellen2010@live.se

Hem och Lycka sa...

Anonym - fixat, kommer en inbjudan till din mail!

TapetserarEva sa...

Låter ju frestande.och lite läskigt.Vill du skicka en inbjudan blir jag glad(och nyfiken)

Ha det fint//Eva
eva.saav@telia.com

Rosvikslyckan sa...

Skulle gärna bli en Buzzador, verkar kul:)

jenny_ruthberg@hotmail.com

kram Jenny

Hem och Lycka sa...

Eva och Jenny - inbjudningar till er är skickade!

Anonym sa...

Skicka gärna en inbjudan till jennie_Sv75@hotmail.com så blir jag glag!