lördag 1 oktober 2011

Trånobjekt



Bild med tillstånd från Ikea.

Åå, är rottingfåtöljen Storsele (995 kr) inte bara såå snygg? Hade jag haft plats hade jag åkt bums till Ikea men jag får bara tråna.. Lär finnas i vissa varuhus allaredan (kolla innan du åker) och har hört att det blivit rusning efter dem så vill du ha en - skynda köp! Kommer finnas även i natur!

Grattis Alexandra Tkauc (utan blogg), du vann boken One more slice i tävlingen! Den kommer snart! Tack till Walter and Books som sponsrade tävlingen och tack till alla som deltog!


Mia

6 kommentarer:

Hanna sa...

Hej!
Jätte fin.
HA en fin lördag.
Kram
Hanna

Anonym sa...

HejHej! Den var ju fin speciellt när man inte har råd med liknande, dyrare alster.. Men kan inte hitta den på det stora varuhuset! :( Har den ens kommit in?

Tack för en bra blogg! Sofia

Hem och Lycka sa...

Sofia - vet att den kommit in i vissa varuhus då en bloggkompis redan köpt sin. Men de ska komma in under oktober. Ring in och fråga när den kommer till ditt!

Tack snälla!

Kia sa...

Hej! JAg såg den stolen på en annan blogg och den är verkligen snygg och ser jätte skön ut.

Ha en toppen helg.
Kram kia

Vit och pastell sa...

Har oxå kollat in den fina stolen! Undrar om den är bekväm?!

Du undrade om doptårtan jag visar på min blogg. De mejlade in ett foto på en tavla de beställt till sin dotter. Konditoriet har en skrivare som skriver ut bilden på sockerpastan/marsipanen. Så man kan få vilken bild som helst :-) Coolt va!

Kram Mia

Anonym sa...

www.din-k.se