onsdag 26 oktober 2011

Tävla om en namntavla!



Tävlingsbild med tillstånd från namntavla.se

Ny tävling!

Denna gång sponsrar namntavla.se med underbara priser till de små. Vi lottar ut 2 namntavlor som du tävlar om genom att du med blogg länkar till tävlingsinlägget och du utan blogg svarar på frågan vilket motiv du skulle välja om du vann. Motiven speglar de fyra årstiderna, vackra allesammans!

Vill du dessutom få chansen på några extravinster i potten gillar du namntavla.se på Facebook.
Där lottas fem paket om fyra årstidsvykort ut.

Tävlingen pågår till och med 30 november, lycka till!

♥ Mia

35 kommentarer:

Nattmia sa...

God förmiddag!!
Så fin tavla, hade passat till våra vänners lilla kille =)
Så jag är gärna med och tävlar och har länkat från min sida..

Njut av höstdagen med din fina dotter..

Kram Mia

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/10/namntavla-3011.html
liselotte.202andersson@telia.com

Millah - väntar första barnet ♥ sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar:)

1. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/october/namntavla-3011.html

2. Gillat på FB "Camilla Millah Öman"


Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Hemmet i Vitt sa...

Hallååå :) Självklart vill man vara med.. Länkar vila bloggen och gillat på facebook ;) Ha en underbar dag!

Pappan Anders sa...

Jag vill vara med :-) mitt val ifall jag vinner; Hösttavlan.Min son fyller år på hösten och därför blev den mitt val.Vi håller tummarna,stora som små.Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Anna K sa...

Hej jag vill vinna vintermotivet!
kontaktmejl: playnsee@hotmail.com

Malin sa...

Åhh vilka fina tavlor, jag är gärna med och tävlar om en sån tavla till min systerson, han är född i juli så självklart väljer jag en med sommarmotiv!

Malin
malin.ekstrom@passagen.se

Anonym sa...

Ååå vilka fina tavlor! Skulle vilja ha alla fyra, fint tillsammans! Men om jag ska välja ut den absoluta favoriten blir det vår-tavlan! Baskern var ju ursöt!
Linda på Fyrstrand

Livet är Underbart sa...

Hej Mina! Vilken fin vinst. Har länge gått i tankarna på en namntavla till lilla Ellen. En sån här skulle passa perfekt. Håller tummarna och länkar. Kram Jenny

Gottegrisen sa...

Vilka fina tavlor. Gillar och länkar.

//Linda

Villa Carl Larsson sa...

Jag var precis på väg att köpa en sån tavla men nu kanske jag kan vinna en istället :) Jag skulle välja motivet sommar då min son är född på sommaren. Nu hoppas jag verkligen på tur att vinna en utav dessa underbara tavlor.

Jag länkar och gillar :)

Kram Josefin

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/30-november-vinn-namntavla.html

Spacegirl_@spray.se

Bella sa...

Jag är med! Skulle vilja vinna "vår" till min lillasyster.

Mail: isabellli@live.se

Monika O-sson sa...

Jag vill vara delaktig och hoppas på turen,jag vill gärna vinna tavlan sommar till mitt barnbarn.
Hälsning Monika empty_heart@live.se

Anonym sa...

Hei, så fine bilder. Jeg ønsker meg sommermotiv, da barnebarnet mitt(gutt) er født i juli.

sigfridpettersen63@hotmail.com

Emely sa...

Jag vill vara med och tävla! :)
Har gillat på facebook (Emely Tuväng)
Gjort ett inlägg i min blogg: http://emssan.blogspot.com/2011/10/tavling-namntavla.html

Frida sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar!
Den fina höst tavlan skulle nog jag välja.
Har länkat på min blogg

Lantliga drömmar sa...

Hej!
Vilken fin tavla!
Vill gärna delta i tävlingen, och länkar från min blogg! (som är dold, men det är bara att maila om du vill kika in)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med, har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/october/personlig-tavla-3011.html

Gillade tavlan med månen (vänstra om jag minns rätt)

Gillar på FB, Anna Karlsson

blogg@annakarlsson.se

Unknown sa...

Åh vad fina, tävlar väldigt gärna om en sån till min dotter.

Har dessvärre ingen blogg men har länkat på facebook, hoppas det går lika bra.

Trevlig helg.

johanssonlina84@hotmail.com

Martina sa...

LÄnkar: http://ytterligare.blogspot.com/p/tavlingar.html

Gillat på FB med :-)

martipey snabela hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar. Min favorit är sommar. Jag har gillat namntavlor på face book och även gjort ett litet inlägg.

nettan.klar@gmail.com
anette carlsson

Anonym sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar. Min lilla prinsessa är född på vintern och därför är den min favorit!
/Kicki
vartomt@hotmail.com

Fynda och Fixa sa...

Jag är gärna med och tävlar om en av dessa fina tavlor.

Jag länkar i högerspalten på min sida.

Anonym sa...

Jag vill vara med och vinner gärna höst tavlan till min dotter.
Mvh
Charlotte clotte@live.se

Pockethexan sa...

Vilken rolig idé! Jag vill självklart vara med o så länkar jag på min blogg!

Kramis ifrån Pockethexan@live.se

Suzanne sa...

Fantastiskt vackra tavlor!

Om jag hade äran och turen att vinna så skulle jag välja en namntavla med motivet VÅR.
Tavlan skulle vår lilla son få i julklapp =)

Hälsningar Suzanne

Anna sa...

Jag skulle gärna vilja vinna tavlan med Höstmotiv till min underbara systerson tillika gudson.

/Anna, anna.janson@hotmail.com

Li sa...

Vilka fina! Jag är gärna med och tävlar. Om jag vinner skulle jag vilja ha motivet sommar då vår son föddes i augusti!

Kram Li

li_dream@hotmail.com

ღ MolnTuss ღ sa...

God Morgon !

Det hade varit väldigt kul att vinna en Namntavla :-)

Har länkat i min blogg !

Ha det underbart.

Mvh Emma

Jenny sa...

Ojoj, nu blev jag kär. Vilka tavlor!
Har letat länge efter fina motiv till sonen men inget har kännts klockrent. Jennys tavlor är fantastiska. Vad glad jag blev när jag hittade hennes sida.
Gillar höstbilden mest och länkar så klart i min blogg.
/Jenny

sara eriksson sa...

Har kikat på dessa fina tavlor länge och är gärna med och tävlar.
Jag har en liten Nils som är född i april så mitt val skulle vara vår.

Tack för en mysig blogg!

Hälsningar Sara

sara.eriksson@ateknik.se

Carro/mysigtdesign sa...

Underbara tavlor. Jag har länkat i bloggens högerkolumn. Tror jag skulle önska mig en till kusinens nyföding...

Kusin Anna sa...

Åh... dessa fina tavlor har jag suktat efter länge till Stina. Skulle välja HÖSTmotivet - tycker den sumboliserar allt som ändå är mysigt med hösten och så föddes ju vår lilla skrutta då också!

Kram

Hem och Lycka sa...

Tävlingenär avslutad!