söndag 23 oktober 2011

Nissa eller pepparkaka?



Kollage gjort med pressbilder med tillstånd från Åhléns.

Nä, jag vet, det är långt kvar till jul men i butikerna börjar julsaker komma in. Vet att många tycker det är på tok för tidigt men jag tycker det är skönt att få tänka och spåna i lugn och ro. Julen är så stressig emellanåt ändå. Och att jag gillar julen har ni säkert listat ut för lääänge sedan eller? ;-)

Såg att Åhléns kommer få in toksöta julnisseklänning och pepparkaksklänning (stlk 50/56-86 båda 149 kr). Båda med tillhörande mössa. Perfekt till julgransplundringen och julkortsfotograferingen!

Mia

7 kommentarer:

Hemmet i Vitt sa...

Helt klart pepparkaka :) Aöt och ovanlig.. De flästa kör väl på tomtenissa!?

Hemmet i Vitt sa...

söt*

Jannicke sa...

ååå jeg hadde valgt nissedrakten :o) Søøøt!

(eller kanskje en av hver, hihi)

Klem J.

Wilma sa...

Vi körde på pepparkaksgumma och gubbe förra året! De blir så mycket tomtande överallt ändå, kul att sticka ut lite.

Tror F blir bedårande i vilket som!

Ljuva Lantliv sa...

Oj oj oj så fina... ska också köpa till mina barn men kommer nog att hamna i samma dilemma. Båda är ju helt ljuvliga! Lutar dock åt att det blir pepparkaksgumma och gubbe tror jag! Eller kanske nissa och nisse... svårt! =)

Ha en fin kväll!
KRAM Anna

Kia sa...

Pepparkaka!! Visst är det mysigt med jul och jag har också börjat spåna och snart är det dax för julpyssel.

Kram Kia

Anonym sa...

Jag hade valt pepparkakan :-)
/Jenny