tisdag 4 oktober 2011

Lillan 8 månader





Filippa fyller 8 månader idag, grattis hjärtat!

Återanvändning är väl alltid bra, eller hur? Den söta sparkdräkten med texten Lillan hade jag för en herrans massa år sedan. Flitigt använd upptäckte jag när jag tog fram den för att jag trodde den skulle passa nu. Såpass flitigt att det var hål för tån och passade lite för illa, missade att använda den när den var lagom.

Så med en för liten sparkdräkt med hål på tån och en för stor body från POMPdeLUX, tja, duger för en dag i alla fall!

Mia

3 kommentarer:

Stinas butik sa...

Grattis vår lilla Filippa!Så fin!!
Kram

Anonym sa...

Hej! Min dotter som också är 8 månader fick använda min Baby tröja med en exakt likadan logga när hon var nyfödd! Vår modell är en omlottröja med texten i rött! Så söt!
Carro i Göteborg

Nattmia sa...

Så söt hon är i din gamla sparkis trots för liten och att en liten tå tittar fram =)

Kram Mia