tisdag 25 oktober 2011

Jul



Pressbilder med tillstånd från Ikea.

Ja, sorry alla ni som ännu inte riktigt vill kännas vid att det nalkas jul om en sisådär två månader men det går fort ska ni se! Hösten har en tendens att göra det, särskilt när man kommer på att man inte köpt alla julklappar..

Ikeas julbilder ger mig julfeeling på hög nivå. Den fina batteridrivna ljusängeln skulle jag inte ha nåt emot. Kanske har med att göra att det droppar in lite jul till Ellis också. Och att jag gärna lyssnar på Sarah Dawn Finers julplatta på Spotify..

Psst, din julwidget kan du hämta hem här!

♥ Mia

2 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Ja, det är verkligen inte långt kvar nu om man betänker att om exakt 8 veckor idag så är det juldagen...
Här försöker vi ha julklapparna klara till 1 advent för att slippa stressa i december då vill vi mysa och softa och njuta.
Ha en bra tisdag.
Kram Anna

Vitaboet sa...

Pyttsan heller att det e för tidigt med julprat nu, det e 4 veckor och 5 dar kvar tills första advent, vi julälskare måste hinna planera hur vi vill ha det redan nu eller hur. Mkt fina saker på IKEA nu, var där i helgen och maken fick bokstavligt talat slita mig ifrån julavdelningen och muta mig med att vi kuna åka till en blomsteraffär istället haha.

Ha en fin dag vännen.
Kram till dig och lilla sesssan.