onsdag 21 september 2011

Vad vill ni läsa?



Tappar räkningen emellanåt men när jag räknar efter så har jag bloggat i 4 1/2 år och med de åren har det har blivit några kort från vår lilla trea. Jag är så glad att ni tittar in och vill läsa om mitt hem och små tips samt min lilla familj. Särskilt i bloggvärlden som numera är knökad med snygga läsvärda bloggar och duktiga fotografer.

Men när man har hållit på i snart ett halvt decennium i denna lilla lya så är det ibland är det svårt att fota nya vinklar, komma med nya tips så därav frågan - är det nåt ni vill läsa, se mer av? Nåt jag glömmer, missar eller helt enkelt inte tänker på?

♥ Mia

3 kommentarer:

Pia sa...

Jag tycker ju du har en underbar Blogg Mia!:-)
Hmm - jag älskar ju tips til gode loppisfynd?

Möjligens också loppisfynd, man kan köpa i webbutiken? Andra webbutiker har också fine loppisfynd - men det er ofte et ganske lita utvalg:-(

Kramis:-)

Anneli sa...

Nyfiken som jag är så gillar jag att se hur folk har det hemma!!!
Kan inte få nog av inredningstips.

Bra loppistips är kul.....

Känner också nu när det finns sååååå otroligt många bloggar att det är svårt att veta vad som är intressant för andra.

Kram Anneli.

Vitaboet sa...

Hej Mia.

Jag tycker om din blogg just för att du skriver varierat om olika saker. Allt från barn, till inredning, film, böcker osv. Det är alltid mysigt att kika in till dig och se vad du har skrivit.

Skulle vara kul med helhetsbilder på ert hem. Det är ju så vackert.

Kram Camilla