torsdag 1 september 2011

Tävla!


Bilder med tillstånd från Grayling.

Så är det dags för ny tävling! Vileda har tagit fram tre mikrofiberdukar som är bra för all rengöring av fett och smuts. Mikrofiber är små trådar som kapslar in smutsen och du behöver inga rengöringsmedel.

"• Micro & Sponge: En greppvänlig mikrofiberduk i perfekt format som på ett smidigt
sätt tar bort smuts och fett utan att behöva tillsätta rengöringsmedel. Idealisk för att
bli av med fingeravtryck på rostfria vitvaror. Rekommenderat ca pris: 19,90 kr.
• Micro & Shine: En fönsterduk med två sidor för den ultimata fönstertvätten. En
grövre sida i frotté samt en fin sida för polering. Resultatet blir lika skinande rent som
när proffsen gör det. Rekommenderat ca pris: 29,90 kr.
• Tea Towel: En Svanenmärkt köksduk i 100 % mikrofiber. Säg adjö till luddiga
vinglas, kökshandduken torkar glasen skinande rena utan att lämna märken. Finns i
flera utföranden och fungerar även som en inredningsdetalj för den trendkänslige.
Rekommenderat ca pris: 44,90 kr."

Jag lottar i samarbete med Graylings ut 3 set med mikrofiberdukar. Du tävlar genom att helt enkelt, kort och gott skriva en kommentar till inlägget. Glöm inte att skriva din mailadress så jag kan få tag i dig om du vinner. Tävlingen pågår till och med 8 september. Lycka till!

Mia


104 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilket bra set! Ja jag behöver då så bra städmaterial som jag kan få;) Kram Johanna

Ingela la la sa...

Jag är gärna med och tävlar! Johan tycker ju om att städa. Kanske kan få mig att hjälpa till ;)

Kram

Marie sa...

Verkar bra, hade varit kul att testa och få lite mer städlust...

Anne B. sa...

Bra städprodukter gör städandet betydligt effektivare. Tar gärna en lott, tack.

abackman66 at hotmail.com

Therese sa...

Jag är med! Min städmani från graviditeten kvarstod, så här mottages allt som kan göra huset renare :) kram Therese

Lantligt i smultronbacken sa...

Oj, underbart set för städerskan här hemma dvs jag. Vill självklart har hjälpmedel i städningen och hoppas på tur.

Kram Teres

Anonym sa...

Hej!
Jag är ju såklart med i din utlottning.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Hej!
Jag är ju såklart med i din utlottning.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Här är jag gärna med och tävlar!
Kul!

Ha en fortsatt fin kväll!

Kram Annica

Helene Isaksson sa...

Städa är inte så kul men med bra städmaterial går det lättare;)

Gottegrisen sa...

Tävlar gärna!

linda (dot) hagberg (at) live (dot) com

jagochmitthem sa...

Jag vill gärna vinna detta.

Kram Annette

Lotta sa...

Jag behöve rlite nya trasor så jag hoppas på vinst! :-)

Spacegirl sa...

Jag är gärna med och tävlar :-)

Spacegirl_@spray.se

Anders sa...

Öhm städa e inte kul men kanske går bättre med snygga städprylar :-)
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Anonym sa...

Jaa...allt som gör den grymt tråkiga städningen roligare välkomnas;) Det här vill jag prova! Kram

sofiaberggren@bredband.net

Anonym sa...

Vilken insperationsblogg du har!
Vi har precis flyttat till hus för en vecka sen och jag skulle verkligen behöva nytt bra städmaterial nu när renoveringen ska sätta fart :)

Kram

johansson_johanna@hotmail.com

Isabelle sa...

Jag är med och tävlar! :)

Ha en bra dag!

Anonym sa...

Jag är me & tävlar Tina olsson Pluppelina@home.se

Anonym sa...

Ja, jag vill gärna vinna detta paket! Perfekt med nya städ-produkter:)

Hälsningar
Hilde
hoppochskutt@hotmail.com

Amanda sa...

Vad kul tävling! Jag är med och tävlar.

Amanda Bach
amanda.b90@hotmail.com

Helen sa...

Å, jag skulle behöva lite nya städgrejer, kanske kan det bli roligare att städa då;)


hlyckhage@gmail.com

marianne.e2 sa...

Hejsan! Miljövänligt och bra, så klart att jag vill vara med och tävla.

marianne.eriksson373@gmail.com

Emma sa...

Jag är gärna med och tävlar!/Emma

Anonym sa...

Tävlar gärna om nya städmaterial till mitt dammiga hem. :-)

trevlig helg.

Kram Cecilia larssontirri@yahoo.se

Sara sa...

Jag vill gärna vinna, särskilt den trasan som kan få fläckar på porslin att försvinna! Även den för fönsterputs låter bra, en sån vill jag oxå gärna ha!

Susanne sa...

Lite städhjälp tackar man ju inte nej till. Alltför att det trista jobbet ska gå lite lättare o fortare! :)

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Vardagstugg sa...

Jag är med =)

Annelie

Anonym sa...

Jag är gärna med:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Jenny Albinsson sa...

Om man som jag ej gillar att feja och gneta
kan det vara rätt bra att veta
att med Vileda så går städning fort
...så man kan få annat gjort!

Ha det bra
jenny.hansson.is@home.se

Anonym sa...

Microfiber funkar som ett rent trolleri
enklare kan städning aldrig bli
klart att jag vill vinna
försäkrar En föga städgalen kvinna!

Anonym sa...

Glömde skriva minemail: i.ronnlid@gmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med!

Ha en underbar helg!

Tillsammans Hemma sa...

Läste precis om duken i en annan blogg och blev överförtjust!
Tänk om vi skulle kunna få skinade rena fönster på vårt hus - vilken dröööm!
Tack för lotten!
Hej från Loo

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/september/mikrofiberdukar-89.html

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla!
myspys_88@hotmail.com

Anna L sa...

Jag är gärna med
hillevianna@hotmail.com

my white mess sa...

Hej Mia!
Jag är gärna med i din tävling Mia!
Ha en mysig lördag1
Kram Malin

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med och tävlar!

*håller tummarna*

KRAM

Anonym sa...

Verkar vara riktigt bra grejor. Får städlust när jag tänker på att få testa dessa produkter. Hoppas på tur att vinna.

imoolsson@hotmail.com

Annica sa...

Jag jobbar som städare och vet att det där funkar riktigt bra. Men vi på jobbet har inge sånt än men om jag vinner så ska jag visa cheferna hur bra det där är och kanske de köper in det. :)

bloodsband@live.se

Carita sa...

Hej! Detta vill jag gärna testa. Hoppas på tur.

Ha en trevlig lördag!

mvh, Carita
turkost@gmail.com

VS - Anna sa...

Perfekt med miljövänliga städprodukter!

Anonym sa...

Hej! Jag tävlar gärna!

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Gratishav sa...

Jag är gärna med.
Hoppas på tur!

trevlig helg!
Lili
mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla! Med nya städprodukter kanske det blir lättare och roligare att städa, vilket verkligen kan behövas då vi har tre stycken små grabbar som springer omkring i huset och lämnar diverse spår efter sig...

Tack för en fin blogg!

Mvh Erika, Gävle
(erika.fardigh@gmail.com)

Nina sa...

Vilken rolig tävling. Mina döttrar hjälper gärna till med städningen och då kommer dessa väl till pass :-)
Så jag är gärna med!

happyme@hotmail.se

Carola L sa...

Jag är med och har länkat:
http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/september/mikrofiberdukar.html


carola(at)officefixarna.com

Arcturasidyll sa...

Jag är ingen älskare av att städa, skulle därför gärna testa detta set. Kanske gör det städandet roligare?

/Cissi

sweet_cila@hotmail.com

jenny sa...

jag är med :)
J_e_n_n_y@hotmail.com

Carro sa...

Är med i tävlingen =) Skulle vara parfekt eftersom jag vill fixa något att ge min älskade farmor nu när hon gått i pension. Hon skulle bli jätte glad =)

Mamma Mia sa...

Smart set verkar till och med jättetrevligt att städa från lilla tanten

Anonym sa...

man blir ju rent av städsugen när man läser om denna tävling! självklart deltar jag i tävlingen!!

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig helg kram Lindah

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Blir kanske lite roligare ätt städa med nya städgrejer!

karolina.bergman@home.se

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma sa...

Jag är gärna med :) Caroliinea@hotmail.com

JoHaNNa sa...

jag är absolut med :)
jag älskar nämligen att städa så denna vinst vore en toppen vinst åt mej :D alltid kul med nya städsaker :D

Anonym sa...

Jag är så dålig på att städa så jag behöver all hjälp jag kan få.

kerran62@hotmail.com

Cathrine sa...

Villgärna försöka vinna detta pris. Har några fönster kvar att putsa. Hoppas på tur nu.

Kram Cathrine

cathrine.n@home.se

AK sa...

Allt för att det ska bli lite roligare att städa kan behövas så jag är gärna med och tävlar och hoppas på tur.

tvahjartan@hotmail.com

Therese Hellström sa...

Microdukar är ju underbara, torkar upp allt kladd och spill, älskar dem ♥

Anonym sa...

Hej!Hoppas jag vinner det är alltid roligt testa nya saker som kommer ut på marknaden.
Mvh Helene
englan1975@passagen.se

Anonym sa...

Jag vill va me :) I slutet av september flyttar vi till "ny" lägenhet och de skulle va toppen om jag vinner städmaterialet. Jag vill ha de fint. kramar/Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

Anna Henriksson sa...

Jag är gärna med skulle behöva göra städningen lite roligare;)
Håller tummarnaHälsningar Anna
anna.henriksson.stopen@hotmail.com

Millah - med bebis i magen ♥ sa...

Hejsan :)
Jag är jätte gärna med och tävlar och hoppas att jag har turen på min sida..

Ha en bra dag! Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

liselotte sa...

Är jättegärna med och tävlar, liselotte.202andersson@telia.com

care69 sa...

Jag är gärna med!

har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/09/8-sept-vinn-mikrofiberdukar.html

care69(at)live.se

Emmi sa...

Jag vill vara med och tävla!

emmicarlsson@live.se

Inga-Lill sa...

Jag vill deltaga med 1 lott,tack. Jag har nyligen städat städskåpet och lite nytt och fräsht skulle komma till god användning.
Må så gott och Njut av årets alla dagar!

famwarnil@hotmail.com Inga-Lill

Monika sa...

En lott! Jag gillar att städa. Provar gärna dessa!

vh
Monika
6048gustafsson@telia.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är gärna med och tävlar, i storstädningens hetta kan dessa vara riktigt bra att ha <3

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Stämningsfullt sa...

Jag vill absolut vara med! Bra städprodukter har man alltid nytta av!
Kram Vanja.

Anonym sa...

Skulle jättegärna vilja vinna dessa fina rengöringsartiklar för det gör det mycket roligare att städa.

nettan.klar@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen!

jeja_2000@hotmail.com

Black Doggy sa...

Ser fint ut, är gärna med och tävlar.

Emelie sa...

Jag är gärna med och tävlar ! Då jag har två små katter så blir det väldigt fort smutsigt här hemma, dessa skulle göra underverk för mig :)

Linnea Karlsson sa...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med och tävla, och vilken bra tävling! :)
Skulle vara bra och roligare att städa med en bra städprodukt, så man får städat bord allt damm som samlats här i hyllorna ;)

Kram / Linnea
Mail: n_eeaa@hotmail.com

deniselindholm@live.se sa...

Det där låter som en räddning för mig och min nya lägenhet. Nu kanske vi kan glänsa tillsammans? Jag är jätte gärna med och tävlar :D

Ida Banck sa...

Jag skulle verkligen behöva lite nya och bra produkter för att få lite mer städlust. Så jag håller mina tummar för att vinna dessa i strävan efter roligare städning.

Sofie L sa...

Jag är gärna med. Vilket superduberbra set! Till och med jag som hatar att städa kanske kan tycka att det kan vara riktigt kul att städa med detta fina set ;)

Länkar och hàller tummarna
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/september/8-sep-mikrofiberdukar.html

MVH
Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Anonym sa...

Jag är med=)
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

Lotte Wallskog sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.Har hört så mycket bra om dessa produkter så det vore kul att pröva och bli en glad vinnare!

evamar sa...

Perfekt! Testar gärna!

PS. Du når mig enklast via en kommentar på bloggen. DS.

Maria (marishkasenator@gmail.com) sa...

Jag vill tävla om dessa dukar. Städning utan städkemikalier låter bara så fint.
Min mejladress har du vid namnet.

Solbritt sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Tycker inte om att städa så något som underlättar det hela vore ju toppen att vinna.

Johanna sa...

Jag vill såklart vara med och tävla!
joppi_@hotmail.com

Matilda ♥ sa...

Ååh vad det skulle sitta bra med lite gratis städprodukter, eftersom det är så otroligt tråkigt att lägga pengar på sådana saker! Dessutom sparar jag just nu alla mina pengar till en resa till Grekland.

Mail: matilda.larkner@gmail.com

Aritwe sa...

Jag vill vara med och tävla =) Det där låter som helt rätt saker för mig, har precis flyttat in i en egen lägenhet och behöver all "städhjälp" man kan få =)

Victoria sa...

Jag är gärna med och tävlar!

victoria@svenssonutas.se

Marcus sa...

Jag är gärna med i utlottningen, bra städgrejer behövs här hemma :)

marcus@bustass.se

Emma sa...

Vore härligt med lite nya roliga städgrejor! Håller tummarna :D

leonsmamma@gmail.com

suss sa...

Klart jag vill vara med och tävla. Vem vet, städningen kanske blir lite roligare om jag vinner!
= )

Malin sa...

Städa måste man, så varför inte göra det med stil?! Självklart vill jag vara med i utlottningen.
// Malin

Frida Sjölander sa...

Om jag vinner, så städar sambon? :)
Måste ju vara en superbra deal..

Jag är givetvis med !!!

Mirre sa...

Vi skall äntligen införa en städdag där stor som liten hjälper till och vad passar då bättre att fira detta med än NYA städattiraljer..:)

symirre(at)hotmail.com

aiso sa...

Försöker få dammet att ej ta överhanden på allergin och då krävs rengöringsdukar i massor. Förrådet behöver fyllas på, så tacksam om jag vinner!

Anonym sa...

Jag är gärna med :)
Med hopp om ett damfritt hem...
(nillwa@hotmail.com)

Anonym sa...

är med!

lisa@speedmail.se

Kicki sa...

Hejsan!

Jag är gärna med :-)
kicki_m1@hotmail.com

Städgumma sa...

Här är en städgumma som gärna vill vinna. Jag håller tummarna för turen.
Hälsning Monika empty_heart@live.se

Nattmia sa...

Oj detta har jag missat helt.. men slänger in en kommentar och hoppas på tur så här i sista stund..

Kram Mia

maria.johansson@oktv.se

Anonym sa...

Är jätte gärna med i din fina tävling! Och fint lär det bli när jag använder vinsten i mitt hem!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med i utlottingen med så fina städprodukter, Roliga tryck och färger gör att det blir roligare att städa, särkilt när det är helt ny produkt för då blir det dessutom spännande att se hur bra den nya produkten är.

nettan.klar@gmail.com

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Emeli sa...

De här vill jag väldigt gärna vinna. Håller tummar och tår!

emeli_falk@hotmail.com