fredag 16 september 2011

Tävla om Leilas bok One more slice!


Bild med tillstånd från Adlibris.

Så är Leilas vistelse i Frankrike slut om onsdagarna men tills vi ser henne i TV igen så har jag fått möjligheten att lotta ut hennes bok One more slice i samarbete med hennes bokförlag Walther and books. Och som alla hennes böcker (har boken själv förstås) är även denna bok super med smarriga recept och underbara bilder. Helt grymt bra helt enkelt!

För att vinna vill jag att du med blogg länkar till tävlingsinlägget och du som inte har blogg svarar på frågan vad Leilas kommande bok heter (släpps 3 oktober). Svaret finner du här.

Tävlingen pågår till och med 30 september. Lycka till!

Mia

116 kommentarer:

my white mess sa...

Godmorgon Mia!
Är gärna med och tävlar. Länkar hos mig.
Kram Malin

Anonym sa...

Hej, jag älskar Leilas böcker och skulle mer än gärna vinna hennes nya Hello Cupcake! Hälsn. Anna-Lena
annalena77(@)hotmail.com

Lina sa...

Hej! Har läst din fina blogg ett tag men aldrig kommenterat. Har en liten tjej som är 8 mån, så det är intressant att även läsa om det livet. Vill gärna vara med och tävla om Leilas bok. Den nya heter Hello Cupcake. Hoppas att jag har tur!!

Therese sa...

Hej!
Jag har länkat till inlägget och lagt in en bild (i inlägget) på min blogg. Nu var det bara att hålla tummarna :)
Kram Therese

Therese sa...

...hoppan, glömde svara på frågan! Kommande boken hter ju Hello Cupcake. Den köar jag på på Adlibris!

Anonym sa...

Hello cupcake heter den nyaste! Hon är ju grym den bruden! Helt underbara recept men framförallt är hon inspirerande tycker jag..så skulle inte ha något emot att vinna en bok av henne... :)

Mvh Sofia
sophia_th@hotmail.com

Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2011/september/one-more-slice-309.html

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar och länkar hos mig: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/september/hemochlycka.html

Rätt svar är: Hello Cupcake!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Hemmet i Vitt sa...

Hej underbara Mia :)
Självklart vill även jag vara med i denna härliga tävling.. Älskar Leila minst lika mycket som du ;) Men har trot eller ej inte en enda utav hennes böker än..

Hoppas på en massa tur! Länkar till tävlingen via bloggen.. Ha en underbar kväll :)

Kramar, HemmetiVitt

Anonym sa...

Jag vill va me :) Svaret e Hello Cupcake! Jag älskar och baka men jag har tyvärr ingen av Leilas böcker. Håller tummarna!
kramar
/Jasmine
kladdkaka1984@hotmail.com

Lindah sa...

vill gärna vinna. lite ny inspiration i köket vore toppen!

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/september/kokbok.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt fin hälg kram Lindah

Spacegirl sa...

Leila är en stor favorit här så jag är gärna med och tävlar.
Har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/september/30-september-vinn-leilas-bok-one-more-slice.html

Spacegirl_@spray.se

chanette sa...

klart jag e med.. har beundrat leila länge och skulle vara kul att vinna hennes bok..
hennes kommande bok heter föresten hello cupcake...

tipsat på min blogg om denna tävlingen: http://ikoketmedchanette.blogg.se/2011/september/vinn-hos-hem-lycka-30-sep.html

ikoketmedchanette@live.com

Eddan sa...

Hello Cupcake ;-)!

Jag vill också vara med om tävla om Leilas bok. Hennes senaste bok heter som ovan, dvs Hello Cupcake!

Eftersom min blogg inte är uppdaterad på länge är det nog ingen idé att jag länkar där tyvärr men håller tummarna för min chans här ändå.

Trevlig helg :-)! Kram från Anette

jenn sa...

Klart att jag vill prova lyckan! Har tippsat pa min blogg:
http://barbados.blogg.se/2011/september/30-september-vinn-leilas-bok-one-more-slice.html#trackback

Sofia sa...

Jag vill va med! :) Nya boken heter Hello Cupcake.
Länkar inte eftersom jag inte bloggar längre.. men funderingar finns på att återuppta det... :)
Kram på dig!/Sofia
sofia@meandmyhome.se

Anne B. sa...

Hello Cupcake!

Tar en lott, tack.

Annas tipsblogg sa...

Jag är supergärna med och har tipsat här http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/09/leilas-bok.html

Stina sa...

Jag är gärna med och tävlar :)

Matilda sa...

Är med och tävlar! Har länge velat haft den här boken så jag håller tummarna! :) Har skrivit om tävlingen och länkat på min blogg:
http://matildas-kafferep.blogspot.com/2011/09/ar-med-och-tavlar.html

Linda sa...

jag är med:D Hello Cupcake heter den nykommande boken:D jag vill jätte gärna vinna!:D
Linnros@live.com

Samira sa...

Härlig tävling! Hello Cupcake heter Leilas nya bok. Älskar hennes recept och missar aldrig ett avsnitt av hennes program!
saamiiraa__@hotmail.com

Millah - väntar första barnet ♥ sa...

Jag är jätte gärna med =)
Jag har länkat här:
http://millahmillah.blogg.se/2011/september/one-more-slice.html

Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Anna Henriksson sa...

Hej är gärna med:)
Har länkat här:
http://annastavlingslankar.blogg.se/?tmp=18154752
Håller tummarna
Hälsningar Anna
anna.henriksson.stopen@hotmail.com

Inga-Lill sa...

Hello Cupcake! Jag vill deltaga om One more slice. Min dotter har nog inte missat något program med Leila men hon har ingen av hennes böcker. Snart fyller min dotter år och en bok med Leila skulle hon säkerligen bli oerhört glad för.
Jag håller mina tummar och hoppas på tur.
Må så gott och Njut av årets alla dagar!
famwarnil@hotmail.com

ingrid sa...

Ååh jag är väldigt gärna med och tävlar om den här härliga boken :)

Jag har länkat här: http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2011/september/jag-tavlar-om-boken-one-more-slice.html

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/09/bok-309.html liselotte.202andersson@telia.com

Jenny Alexandersson sa...

Jag är med!
Älskar att baka samt laga mat, så skulle passa perfekt att baka något gott och laga middag åt min under bara mamma när hon fyller år. (14 nov)

Här har jag länkat: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2011/september/vinn-en-bok.html

Cathrine sa...

Jag vill vara med!
Länk ligger från min blogg så nu är det bara astt hoppas att turen är på min sida.

Kram Cathrine

Carola L sa...

Jg är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/september/one-more-slice.html

carola(at)officefixarna.com

svar: Hello cupcake

Estela sa...

Jag skulle jätte gärna vilja vara med och tävla.
Svaret på frågan är: Leilas senaste bok heter Hello Cupcake.

Ida sa...

Den boken ser inspirerande och trevlig ut. Här vill jag vara med och tävla =)

Svaret på frågan är Hello cupcake!

idapida@banck.se

Sarah sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om denna bok!! Min länk finns här: http://sarahjocke.blogspot.com/p/tavling-one-more-slice.html
Håller tummarna!
Kram Sarah

Anna K sa...

Hennes nästa bok heter Hello cupcake!
Jag har även gillat din fb-sida. (Anna Karlsson, jag vill blev nr 53).
Jag har också delat tävlingssidan på min fb-logg.
Kontaktmejl: playnsee(at)hotmail.com

Jennie sa...

Leilas kommande bok heter "Hello Cupcake!"
Nu är det bara för mig att hålla tummarna! :)

suss sa...

Hennes senast bok heter Hello cupcake!
= )

Malin Persson sa...

vilken härlig sida du har och självklart vill jag också va med o tävla! :)
Hello cupcake är svaret, nu håller jag tummarna för lite tur!
kram Malin

Anonym sa...

nya boken heter "Hello cupcake"
och jag vill jättegärna vara med och prova lyckan.
dojjan74@hotmail.com
mvh Annika

Anonym sa...

nya boken heter "Hello cupcake"
och jag vill jättegärna vara med och prova lyckan.
dojjan74@hotmail.com
mvh Annika

veronica sa...

jag vill jätte gärna vara med.

har länkat i bloggen http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=49858&idBlogg=1156544

Anonym sa...

Hej!
Då jag inte har något blogg svarar jag på frågan. Boken heter Hello Cupcake!
karolina.bergman@home.se

Karolina

Susanne sa...

Hello cupcake heter hennes nyaste bok! Och givetvis hoppas jag också på ett exemplar! :)

gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Jag är med=)
Boken heter Hello Cupcake

Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Kerstin (leionstra@gmail.com) sa...

Är med och tävlar, utan blogg ocg Fb.

Svaret är: Hello Cupcake!

Mvh Kerstin

Hanna sa...

Hej! Min blogg ligger nere, hoppas att det är okej med att bara svara på frågan. Svaret är Hello cupcake!
hannawe@live.se

marianne.e2 sa...

Hejsan! Jag vill gärna vara med och tävla. Svaret är att Leilas nästa bok kommer att heta "Hello Cupcake!"/Kram

marianne.eriksson373@gmail.com

Anonym sa...

Svaret är Hello cupcake!
Johanna i Umeå

Anonym sa...

Har en av hennes tidigare böcker i kökshyllan och den nya boken heter : Hello Cupcake! Gärna med och tävlar.

nettan.klar@gmail.com

Nathalié sa...

Oj, många som är med & tävlar, men jag chansar i alla fall.. Har bloggat om tävlingen här: http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/september/tavlar-hos-hem-och-lycka-om-leilas-nya-kokbok.html

Älskar verkligen Leila och hennes bak- och matverk. leila är en stor förebild för mig då jag själv älskar att baka och laga mat, men har noll inspiration för det mesta och med en ny kokbok i hyllan så blir både jag och sambon glad.. Hoppas på lite tur,

Den nya boken heter Hello Cupcake! Som jag såklart även vill ha xD

kram Nathalié
n.teodorson@gmail.com

Anonym sa...

boken heter Hello Capcake,Det vore väldigt kul att få vinna ,jag älskar att baka christina olsson Pluppelina@home.se

E-L sa...

Jag har alltid hört många av mina vänner säga att de älskar Leilas matlagning. Jag har aldrig köpt någon av hennes böcker eller sett henne på TV. Men det vore jättekul att vinna en bok av henne så även jag får prova hennes mat. Och förhoppningsvis bli lika frälst som mina vänner. Den nya boken som släpps heter Hello cupcake!

pemms66@yahoo.com

Anonym sa...

Hello Cupcake heter boken:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Leilas kommande bok heter:
HELLO CUPCACE

kram;)
sanna33lerum@hotmail.se

ANNIKA sa...

Boken heter Hello cupcake.
Nu tävlar jag och hoppas på turen....
gustafsson.57@hotmail.com

Nina sa...

Jag är gärna med och länkar här: http://happymy.blogg.se/2011/september/leilas-bok.html

happyme@hotmail.se

oliversanneskog sa...

Hello cupcake!

Anonym sa...

Jag vill verkligen vara med här! Senaste heter Hello Cupcake. :)
Mvh Anette
santorini23@hotmail.com

Therese Hellström sa...

Jag älskar att laga mat och baka, Leila är bara så bra!! Hennes nya bok heter Hello Cupcake.
Kram Therese

Solbritt sa...

Den nya heter Hello cupcake

Jag vill vara med och tävla.

EmmaP sa...

Jag är gärna med i utlottningen av boken! Har länkat från min blogg här: http://emmper-2.blogspot.com/2011/09/vinn-leilas-bok.html

care69 sa...

Jag är gärna med!

har länkat:
http://care69.blogspot.com/2011/09/30-sept-vinn-leilas-bok-one-more-slice.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Åhh, jag vill jätte gärna vara med och tävla! Den heter Hello Cupcake. Ha det så bra
emely.drugge@hotmail.com

Anonym sa...

Hello cupcake!
Susanna
susanna.moberg@comhem.se

JoHaNNa sa...

jag är med :)
har allltid vilja få äga en leila bok :)

har länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/september/leilas-bok.html#comment

Lina sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla, älskar Leila och alla hennes godsaker!

Nya boken heter "Hello Cupcake"!

/Lina avsrules(at)swipnet.se

maria sundkvist sa...

hello cupcake heter henens nya bok som ska införskaffas så snart den släpps!
Håller tummarna!
Maria

Cilla sa...

Hello Cupcake!

cillaberg@gmail.com

Jonas sa...

Boken heter Hello Cupcake

jonasbaxtrom@gmail.com

matildasmat sa...

Har precis flyttat till en ny lägenhet med rymligt kök.
Jag har hunnit investera i boklister men dom gapar tumma!
Är det någon bok man vill visa upp så är det ju Leilas!


Leilas nya bok heter Hello cupcake!

Mvh/// Matilda

betty_bop_2001@hotmail.com

Anonym sa...

Åhh, Liela är min husgud!

Så det innebär att min nya bibel heter "Hello Cupkake!"

Från Camilla mitt i bullbaket

camilla.melin@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om hennes bok!
Den nya boken som kommer heter Hello cupcake!

Om jag vinner så är min emailadress: petra.larsson87@hotmail.com

Mvh Petra Larsson

Gerdan sa...

Vill gärna vinna One More Slice. Den nya boken heter Hello Cupcake!

Anonym sa...

Den kommande boken heter Hello Cupcake

Anonym sa...

Den heter Hello Cupcake.
pallella@spray.se

Anonym sa...

Leilas nya bok heter Hello Cupcake.
roennlid@yahoo.se

Anonym sa...

Nya boken heter: Hello Cupcake
Mvh
Evelina
lixan_82@hotmail.com

Celine Naminah sa...

Jag är med och tävlar. Har länkat i min blogg. http://phantazia.blogg.se/2011/september/celine-tavlar-om-en-bok.html

Anonym sa...

Den heter Hello cupcake!
Hälsningar Rebecka
rebecka.moberg@comhem.se

kerstin sa...

Jag har länkat till dig från min blogg nu. Jag vill gärna vinna boken

Val sa...

Hej Mia,
Jag vill gärna vinna Leilas bok! Jag är ett stört fan av henne!
Jag har länkat här:
http://lovingitbyme.blogspot.com/2011/09/tavla-om-leilas-bok-one-more-slice.html
Ha det gott!!Val

Monika sa...

Hello Cupcake! Hon är en underbar människa och lär mej alltid något nytt.
Hälsning Monika
empty_heart@live.se

Nina sa...

Hej!
jag är jätte gärna med och tävlar om denna härliga bok! Velat ha den hur länge som helst. ska samla på mig alla hennes!

Svaret på din fråga är: Hello cupcake!
(den ska jag ha med =) )

Har länkat :http://modesida.blogg.se/jagtavlar/2011/september/one-more-slice.html

kramis!

Jenny sa...

Jag är med :)
Svar: Hello Cupcake!

J_e_n_n_y@hotmail.com

Alexandra sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Boken heter "Hello Cupcake" :)

ellexsandra@live.se

Anonym sa...

Va mysigt med en ny bok! Hade varit perfekt att pryda det nya köket med! Hello Cupcake är svaret.

Kram Sofia
Sossan_md@hotmail.com

Emelie Eriksson sa...

Åh,jag är gärna med och tävlar om boken!

Jag har även länkat till min blogg:http://enbrokigblandningavtavlingar.tumblr.com/

Kram Emelie

Christin sa...

Åh den här vill jag vinna :-)

Länkar här:
http://vill-vinna.blogspot.com/2011/09/one-more-slice.html

//C

Anonym sa...

Hello cupcake

Veera sa...

Jag vill vara med och tävla. Jag har länkat till tävlingen från min blogg :)
/Veera

Anonym sa...

Boken heter Hello Cupcake
Nu hoppas jag bara på tur!
helenarenvert@live.se

emma jacobsson sa...

Hennes kommande bok heter "Hello cupcake".
Så jag är gärna med och tävlar! :)

evamar sa...

Den vill jag så gärna, så gärna ha. En länk finns här:

http://evamar.blogg.se/2011/september/bok-30-sep.html

Lynn sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Det skulle bli en kanon överakning till min mamma som älskar Leila och hennes mat/bak program! Leilas nya bok heter Hello cupcake!

Håller tummarna!

Anonym sa...

hello cupcake! heter leilas bok. jag är med o tävlar. martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

Hello Cupcake heter hennes nästa bok!

alexandra.tkauc@hotmail.com

Gunilla Ström sa...

Hej!
Jag vill vara med i tävlingen.
Boken heter " Hello Cupcake"

Hälsningar Gunilla
gunilla.hem@gmail.com

TinaZ sa...

Jag är gärna med. Har tipsat: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/09/vinn-leilas-bok-one-more-slice-309.html Mail: Tina_z@live.se

Veronica sa...

Jag är gärna med och tävlar om denna kanon bok. Hon är en stor favorit i mitt hem både av mig och min sambo. Hennes nya bok heter Hello Cupcake!

Bästa hälsning
Veronica

veronica_jacobsson@hotmail.com

Evelina! sa...

Hennes nya bok heter Hello cupcake! :) Jag håller tummarna nu och hoppas verkligen på tur! Perfekt present till mig själv då jag snart ska flytta hemifrån :) (17 år) hehe.

Min mail om jag vinner: evelinamattssonlundqvist@live.se

Anonym sa...

Åååh, hoppas jag vinner! Leilas nästa bok heter Hello Cupcake!

/gloria780605(a)hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar men har ingen blogg.
Svaret är Hello Cupcake.
/Åsa
asa@juvin.se

Helena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Helena sa...

Hej!
Vill jättegärna vara med och tävla om Leilasbok. Hennes nya heter Hello Cupcake. Jag länkar från min blogg thimsvag12.blogspot.com.

Mvh
Helena

Louise B sa...

Vilken härlig tävling.

Eftersom jag inte längre har någon blogg så svarar jag istället på din fråga. Hennes nya bok heter "Hello Cupcake".

Som småbarnsmamma är det svårt att få vardagen och alla dess mål mat att gå ihop. Inte nog man att tiden inte alltid räcker till så är det sällan inspirationen finns där. De dagar då man faktiskt har lagt händerna på ett nytt, roligt och enkelt recept är dock alltid roliga. De uppskattas såväl av barnen som av maken och även då utav mig själv.

Leila har sedan länge varit en stor favorit och förebild för mig när det kommer till matlagning och bakning. Jag har dock aldrig tagit mig i kragen och köpt någon utav hennes böcker utan enbart nöjt mig med de trevliga tv-programmen.

Nu håller jag tummarna för vinst och på så vis även få tillbaka lite av glädjen när det kommer till matlagning!

Allt gott,
Louise
Lojsipojsi@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tävlar gärna!
Jag har ingen blogg, men hennes nya bok heter Hello Cupcake!.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Maria sa...

Jag vill vara med och tävla! :) hennes bok heter hello cupcake!
mail: tivolimaria@hotmail.com

Kirran sa...

Hej :-)

Boken heter "Hello Cupcake". Längtar tills den kommer ut :-)

kicki_m1@hotmail.com

Anonym sa...

Hello Cupcake!

inastina1@hotmail.com

Anonym sa...

Klart jag är med :)
Har ingen egen blogg så jag väljer att svara på frågan:
"Hello cupcake"
(nillwa@hotmail.com)

Gottegrisen sa...

Har länkat, men höll på att glömma kommentera. Puh! Nu vet du att jag är med :o)

linda.hagberg@live.com

Jessica sa...

Hello Cupcake!
jessica.sundberg@bredband.net

Anna M sa...

Hello Cupcake!

sonalewa (at) gmail.com

Victoria Svensson sa...

Hej!

Leilas nya bok heter Hello cupcake!.

Håller alla tummar jag har för att få vinna en ny underbara kokbok till min samling här hemma!

victoria@svenssonutas.se

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Anonym sa...

Hej! Har alldeles nyligen upptäckt din blogg & gillar den helskarpt!! Den ligger nu som favorit i min dator & jag har redan provat en del av dina recept:)Älskar verkligen Leila & har alla hennes tidigare böcker därför hoppas jag självklart på att vinna hennes nya bok som heter Hello cupcake! Hoppas på tur!

Hälsningar Lotta.