fredag 30 september 2011

Systrarna Eisenmans Mingelmat



Bilder med tillstånd från Bonnierförlagen.

Medan dottern sover och i väntan på att maken ska komma hem och fira bröllopdag med mig och en smarrigt god hummer (kostar över 31 000 kr kilot just nu!!) som väntar i kylen (tack pappa!) så har jag klickat hem, eller på väg hem rättare sagt, Systrarna Eisenmans nya bok Mingelmat. Ser grymt fin ut (som deras böcker alltid är) och kul med ett litet annat tema än bakning som annars är väldigt vanligt förekommande. Smaskens inte bara för fester och kalas utan lite helgkvällssnadder tycker jag!

Tusen tack för söta bröllopsdagshälsningar, vad söta ni är!

Tips! I helgen har gårdsbutiken öppet både lör och sön 10-16!

Mia

3 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

mammaxtre sa...

Oj vilken kväll du har att vänta, vad mysigt.

Systrarnas böcker brukar alltid vara så fina. Roliga att ha.

Ha det gott

Anonym sa...

Wow vilken kanonkväll. Längtar till den dagen jag och min sambo gifter oss och får våra bröllopsdagar, det längtar man till :) Hoppas ni får en bra helg! Kram Nathalié