tisdag 27 september 2011

Moodboard




Moodboard, något som illustrerar känslor och som ibland används som ett verktyg. Nåt som Inspirationsfabriken vill att vi tar fram, ett eget, nåt som illustrerar min personliga höst här hemma och speglar inredningen här hemma. Jag valde att göra det inte i bilder utan i föremål, något som redan finns här hemma.

Jag inreder som jag brukar om hösten, vitt för att vi har så mycket färg ändå i Filippas alla leksaker (och för att det är mig så kärt förstås), grått i fårskinn, höstäpplen för att äta mer frukt och för att det faktiskt är snyggt i ett tråg på bordet. Så tar jag in lite från naturen som vanligt, lite ekollon är vackert! Att jag tänder ljus i massor är nästan självklart.. ;-) Och en liten liten längtan efter jul förstås!

Mia

3 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Underbar inspiration:)
Kram Susanne

Stinas butik sa...

Härligt kära Mia!!
Kram

Kickan Style sa...

Fina bilder (föremål)...gillar speciellt mycket den lilla ljuslyktan!

Kristina