tisdag 6 september 2011

Leila Lindholm



Bilder med tillstånd från leila.se

Någon som inte bara bakar utan stylar riktigt snyggt är Leila Lindholm. Inte helt lätt vet nog ni som liksom jag försöker få till det på bild för blogg och butik. Duktiga fotografer omger hon sig med också minsann, också viktigt! Enkelt men rasande snyggt!


Bilder med tillstånd från leila.se

Du har väl inte missat att Leilas nästa bok Hello cupcake kommer redan i början av oktober? Och i jul kommer hon med en ny programserie!

Mia

6 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Så mycket vackert...

annashusidingtuna sa...

Hej!
ja, hon är verkligen duktig!!!
Synd på hennes tidning som bara kom ut i två ex för några år sedan den gillade jag.
Kram Anna

Kickan Style sa...

Jag gillar verkligen Leila, både hennes personlighet och recept!!

Ha en fin dag!
Kristina

Camilla sa...

Jag gillar Leila, hon inspirerar. Jag är dock inte så glad för hennes bakverk då dom både är för stora och för söta alldeles för ofta. MEN ändå köper jag alla hennes böcker och missar knappt ett avsnitt på teve :D Jag längtar tills boken kommer.. är så nyfiken på alla bilder. För det är hennes miljö och otroligt fina bilder som inspirerar :D

Jag saknar också hennes tidning.

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Kan bara hålla med!
Väldigt fint!!!

Ha en fin kväll!
Kram Annica

vi i villa ville kulla sa...

Leila helt otroligt vacker och allt hon gör blir som stora mästerverk!!!
Ha en fortsatt skön onsdag

Lotta