torsdag 22 september 2011

Helg




Tja, det var inte så många som tyckte till när det gäller vad ni vill läsa här på bloggen men jag tar till mig av er som var gulliga och lämnade några förslag! Loppisfynd (hinner sällan på loppis tyvärr men brukar visa det jag fyndar), loppisflik i Ellis (har varit påtänkt länge, kanske kan bli verklighet i höst eller vinter), hemmabilder och helhetsbilder. Jag ska absolut försöka få till lite mer av detta!

Så är det snart helg och tyvärr är maken borta hela lördagen med jobbet vilket ju är trist men jag och Filippa får besök av hennes morföräldrar så vi ska nog få det trevligt ändå!

Mia

2 kommentarer:

Stinas butik sa...

Trevligt att mormor och morfar kommer till er!
Kram

Anonym sa...

Hej
Har du varit nere hos oss på Lions loppis på Noleredsvägen i källaren bakom Hemköp?
Om inte annat är du välkommen dit.
Öppet i morgon från 10.00 till 14.00
Mamma Mia

www.miastrappa.bloggspot.com