onsdag 24 augusti 2011

Liten blir stor



Rensar bort kläder som Filippa blivit för stor för och konstaterar att de små växer vansinnigt fort! När byxor drar sig uppåt och bodysarna börjar bli för korta i ärmarna är det helt klart tajm att vika undan och lägga i lådor tills nästa bebis behöver dem om några år. När annars sliskigt amerikanska slut i filmerna blir helt plötsligt logiska och smörmusik är helt okej
konstaterar jag att jag fått lättare till tårarna. Nåt som kommer med åldern eller med barnen?

Mia

8 kommentarer:

studeravidare.se sa...

Hej Maria. Idag drar vi igång en tävling på studeravidare.se. Vill du också vara med och tävla? Du behöver bara nämna oss i ett blogginlägg och har då chansen att vinna Nya MacBook Air. Infomation om tävlingen finns under www.studeravidare.se/bloggtavling.
MVH Studeravidare gänget

Vardagstugg sa...

Det kommer med barnen ;-)

Ha en bra dag!
Annelie

Det ljuva livet i stan sa...

Håller med vardagstugg ovan, det kommer definitivt med barnen! Har blivit väldigt blödig sedan dottern föddes.

Kram Frida

Johanna Stålros sa...

Jag har inga barn så jag säger åldern;) Fin bild. Kram Johanna

Nattmia sa...

Hänger nog ihop det där.. Att man är mer blödig då man fått barn och än mer när man blir äldre.. Bara att vänja sig ;)

Kram Mia

Kattis sa...

Tycker mig ha blivit väldigt mycket gråtmildare sen Alicia kom - så helt klart kommer det med barnen! :)

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Hehe..jo det där med känslighet blir än värre efter barnen;)
Liksom dödsångest och fjaskighet överlag. Tidigare tyckte jag att fallskärmshoppning vore oerhört skoj att prova på.

Efter barnen åker jag knappt karusell (fast jag var väldigt duktig och provade på det mesta på disney world i USA..inte de värsta bergodalbanorna dock!!;)

Kram Susanne

Marie sa...

Jag har definitivt lättare till tårarna efter att barnen kom!!!

Trevlig helg!
Kram Marie