fredag 26 augusti 2011

Förvaring



Bilder med tillstånd från Granit.

Vår lilla tjej är nästan 7 månader och har redan mycket leksaker som hon fått från snälla vänner, bekanta och familj. En del skrymmande också vilket inte riktigt egentligen går ihop med vårt boende så det gäller att förvara rätt och förvara smart. Smart tycker jag är i korgar så vi behöver en eller ett par till. Granit har en riktigt snygg variant jag suktar efter för visst är det väl ändå bra att välja nåt som är snyggt när det ska stå framme?

Jag ska nog ta mig in till city och shoppa min korg och passar då gärna på att shoppa min favorit kanelmandel, åå gud så gott, tipselitipsar! Synd att plånboken inte är så tjock, då hade gärna nåt mer fått följa med hem..

Och psst - Granit hälsar att de startar webbutik hösten-12!

Mia

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Låter toppen det med en webbutik!!!! Förvaring behöver man alltid! Hoppas du får tag i korgar. Kram Johanna

Villa Carl Larsson sa...

Granit är en toppen butik synd bara att jag har så långt till en. Så vad passar inte bättre än en webbutik. Jippiiiii! :) Får nog ändå snart ta mitt pick och pack och dra till Göteborg en sväng för att investera. Bra priser har de också!

Trevlig helg. Kram Josefin

Vardagstugg sa...

Underbart med start av webbutik hos Granit! Jippie! Kul att även vi som bor väldans långt bort kan få ta del av deras fina sortiment =)

Trevlig helg!
Annelie

Anna-frida sa...

HeJ! jag vill tipsa om snygg förvaring från Harald Nyborg, en lövkorg! Ser nästan exakt ut som "marknadskorgen" från Tine K, 99 pix! :)

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj!

Granit är super, så mycket fin förvaring och dessutom i härlig indutristil som jag gillar. =) Tack för tipset om nätbutik, hade jag ingen aning om, nu måste jag hålla mig till tåls... ;)

Vill också passa på att tacka för all härlig inspiration du bjuder på här i din blogg och i Ellis corner - I love! =)

Kram Emma