måndag 29 augusti 2011

En betydelsefull person


Martin med en alldeles nyfödd Filippa på Mölndals Neonatal i februari 2011.

Fick en utmaning av sötaste Evelina för ett litet tag sedan. Jag brukar egentligen inte följa upp utmaningar och utmärkelser, jag blir själaglad men tiden räcker inte alltid riktigt till som ni säkert känner igen er i.

Men denna utmaning var lite extra ordinär. En betydelsefull person. Vem vore inte det om min käre Martin? Mitt livs kärlek, min allra bästa vän, räddaren i nöden i tunga tider, pepparen i ledsna stunder, som skrattar med mig och bara finns till. Sån tur att jag fann dig!

Jag vidarebefordrar inte utmaningen utan den som känner sig manad tar den!

Mia

3 kommentarer:

Fotograf Martin Wallgren sa...

Tack för de fina orden älskling! Du betyder allt för mig med. :)

Inredningsfrun sa...

Å nu nu blir jag helt rörd! Så fina ord till din make. Tänk så lyckligt lottad du är som har en sådan man!

Å jag också för att jag har en likadan :). Tänk vad fattigt livet vore utan kärlek. Länge lever våra fantastiska makar:)!

KRAM

// Inredningsfrun ;)

Lilla Kullan sa...

Mysigt inlägg och mysig bild.:-) Kram Stina