söndag 3 juli 2011

Zink



Som ni garanterat märkt så vet ni att jag älskar vitt i det mesta. Nåt att inreda med som ger en neutral bas och adda andra färger därefter. Som så många skrivit och sagt före mig förstås. Men en annan neutral bas tycker jag är zink. Inte så hårt som rostfritt och passar till allt! Även till blommor passar både zink och vitt till, blommorna syns mycket mer än om man har en färgglad vas.

De flesta känner nog till Granits sortiment - vitt, sand, svart och mycket zink - helt i min smak! Vasen på bilden kommer därifrån och är egentligen en hyacintvas men funkar året om! (Underlägget kommer från Hemtex för några år sedan och passar perfekt till.)

Mia

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Granit, en av mina favoritbutiker. Så mycket fint har de.

Ha en toppenfin dag

hemma hos lilla mej sa...

Ja Granit har ju bara så mycket fint.Ha en skön söndag.Kraaam Rita ♥

Johanna Stålros sa...

zink prylar är underbara med det tycker jag om rostiga oxå ;) Kram Johanna