lördag 2 juli 2011

Solstråle




Här har vi haft solstrålar både inne och ute idag. Utomhus väldigt varmt, för varmt för min smak som föredrar den där värmen när det är precis lagom och vår lilla Filippa verkar hålla med.

Jag har börjat ta itu med trädgårdstäppan som jag halkat efter med och inser att mina tankar och idéer får vänta tills nästa sommar. Njuter istället av egna jordgubbar varje dag, gud så gott!

Solstrålen inomhus var stumpan som dansat loss med sin pappa idag, så vansinnigt roligt och busat i sängen med mamma. Nakenfis iförd bara blöja, är det sommar och varmt så är det!

Mia

4 kommentarer:

Inredningsfrun sa...

Hon är söt som socker, lilla Filippa!

Du. Halsbandet med "M" som du frågade efter har jag hittat på rea på Gina Tricot för ca 50 spänn. SÅ skynda att fynda. Har du inte en Gina nära dig så kanske jag kan se om jag hittar något mer halsband med "M" på och så kan jag ju skicka det till dig.

KRAM

// Inredningsfrun

En liten bit kaka ♥ Änglamamma i Göteborg sa...

Men jisses vilken sötnos hon är :) Det gjorde ni bra! Och jo, det är la bra med mig...får göra det bästa av hela situationen! Vi kämpar vidare och vägrar ge upp på drömmen om en familj :)

Massa kramar!

Maria sa...

Åhh så söt hon är! En riktig liten solstråle.

Här har det också varit på tok för varm för att göra något. Nu på morgonen är det dock svalare så vi får väl se. Perfekt målarvädet!

Kram Maria

gisela mamma till Ebba sa...

Ååh. han är ju underbaar!