torsdag 7 juli 2011

Letande



Jag letar och letar. Det gamla bordet ska eventuellt bytas ut (dvs ställas undan tills större bostad dyker upp) mot en smal låg skänk eller skåp med dörr där jag vill förvara de där prylarna jag inte vet vad jag ska lägga undan.
Ni vet, ni som också bor på lite trängre yta och behöver förvaring. Inte så stor som vår stora skänk på bild utan en liten söt, nätt sak, gärna gammal och nött. Eller ny om jag kapitulerar och köper nyproducerat. Men v a r finner jag skänken/det låga skåpet? Blocket har det inte! Ikea, Mio, glömmer jag nåt självklart?

Mia

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Jag letar jag med efter ett gammalt nött skåp som jag ska använda till tvbänk. Blocket scannar jag av varje dag.....ikea har ju väldigt praktiska likaså Mio, men vill helst ha ett med lite mer historia;) Kram Johanna

jenkan sa...

På www.mobelgrossen.se kan man hitta en del i vitt. Sen kan man ju "slita" kanterna ;)
Men det är skitsvårt att hitta gammalt nu för att det är "inne". Men har du kollat loppis?

Barn och Pyssel sa...

Hej

Letandet kommer alltid att finnas.
Men det är svårt nu att hitta det man söker.
Ha det bra
Kram

Anna F sa...

Hej!

På den här sidan har jag hittat mycket som jag vill ha...

http://www.mobelgrossen.se

MVh

Anna

Jenkan sa...

Va blir dem förstörda? Vi har bara ett vardagsrumsbord därifrån.. hoppas de klarar sig!!

my white mess sa...

scanna av alla trevliga loppmarknader. Nordik i Partille är en favorit hos mig. Många olika märken. Lite jobbigt när man behöver något just nu, då brukar man inte hitta vad man vill. Jag brukar springa på saker accidentially på loppisar.
Lycka till Mia
Kram Malin