torsdag 28 juli 2011

Laster




Har ni några laster kära bloggvänner? Jag kanske har erkänt tidigare att jag tycker (tyvärr) att choklad (helst ljus sådan) är vanvettigt gott (men så klarar jag inte längre plockgodis, för sött!) men inredningsvis är keramik, vacker textil samt snygga och praktiska saker nåt jag gärna tittar efter i butiker.

För visst är det förvisso kanske lite ytligt emellanåt men fine, då må jag vara ytlig, jag gillar att omge mig med fina ting, det känns så mycket roligare så! Är det dessutom nåt som är både praktiskt och snyggt är det en stor bonus helt klart!

Köksredskap från Nigella, kuddfodral och kopp från Anna Wrigstad Östberg finner du i butiken!

Och tack snälla anonym som satte pricken över iet genom att se att min loppisfyndade träback kommer från Schous bryggeri (Oslo)!

Mia


5 kommentarer:

På vår gata sa...

Vem älskar inte vackra saker!? Man blir ju så mycket gladare av att omge sig med fina saker och sådant man tycker om.

Kram Daniela

Åsa sa...

jag älskar också vackra saker som betyder något just för mig :)..finns mycket vacker keramik som gärna skulle få flytta hem till mig
kram Åsa

Maria sa...

Godis och sötsaker är utan tvekan en last för mig! Sen kan jag väl hålla med om det där med att ha vackra saker om kring mig. Jag gillar det. Dock får det gärna vara gammalt, nätt och begagnat för att inte späda på konsumtionssamhället ännu mer än jag redan gör.....

Ha en fin dag!
Kram Maria

Johanna Stålros sa...

Om jag har några laster- ohh ja väldigt många;) vackra saker är en av dem.....och choklad. Kram J

Lantligt i smultronbacken sa...

Laster. Det har jag alldeles för många av. Våga rinte ens tänka efter hur många det är och jag skulle nog få sitta i timmar och skriva. Men visst, några storfavoriter som bakning (Kitchen aiden), Greengate lattemuggar, Maileg och shopping kan jag nog nämna.

Kram Teres