onsdag 1 juni 2011

Wasa




Fler än jag som är en riktig gottegris? Jag älskar tyvärr choklad.. Jag lyckades gå ned en del i vikt (mer än jag gick upp) sedan graviditeten men vågar knappt väga mig av rädsla att gå upp dem igen. Peppar peppar! Förhoppningen är att gå ned ännu mer. Men visst, så ska man ju leva också ;-)

Wasa har kommit med nåt nytt, nyttiga mellanmål - Wasa Crisp & Cereals och Wasa Crisp & Fruit och fick några hemskickade för att smaka (plus coolaste usb-minnet!). Har hittills testat en Crisp mellan Filippas skrik här idag (tuff dag), riktigt god!

Crips & Cereals har naturliga råvaror och har både fibrer, E-vitamin och magnesium samt inga färgämnen eller konserveringsmedel. Mindre socker än andra liknande produkter. Finns i smakerna Äpple & Kanel, Mandel & Tranbär samt Hasselnötter och Mörk choklad.

Crips & Fruit blandar 100 % frukt med flingor och ger dig 1,5 % av dina dagliga rikommenderade 5 (!) portioner frukt. Finns i smakerna Persika & Banan, Päron & Äpple samt Skogsbär.

Bra att ha i fickan, väskan eller därhemma när suget sätter in!

Mia

3 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fin lång helg!
kram
Hanna

mammaxtre sa...

Visst är det så, att man väljer att inte ställa sig på vågen :-)

Ha det fint

Cattis sa...

Väldigt bra tips!!! Man tackar...
Ha en underbar helg!!

Kjamis Cattis