tisdag 21 juni 2011

Skolplanscher



Det är så synd att jag inte har fler väggar här hemma, skulle vilja fylla dem med fotografier, skolplanscher, tavellister, skåp och tallrikshylla - ja, jag riktigt ser det framför mig rum efter rum. Men så är det ju inte och då får man bara drömma vidare ett tag till, ni hör min dröm efter hus va? ;-)

Jag kunde inte låta bli ett par skolplanscher till för ett tag sedan härifrån. Jag vet, jag har inte plats att sätta upp dem alla och inte heller att hysa dem ordentligt men kunde inte rå för det! Så tills dess att de där väggarna finns tillgängliga i det där gamla sekelskifteshuset med brutet tak, vita trägolv och lantligt kök (porslinsho och tallrikshylla inräknat) jag drömmer om så varvar jag. Planscherna får följa årstiderna!

Mia

6 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Vilken härlig ny header du har! Gillar det ljusblå och din söta dotter förstås :)

Ja skolplanscher är så fina. Önskar jag kunde hitta åtminstonde en snart utan att bli ruinerad. Gärna en med blommor. Skam den som ger sig!

Man skulle ha fler väggar hemma. Vi flyttar ju snart och får snart några fler, men med tanke på stora ytor blir det inte såå många fler trots allt. Men man kan tydligen inte få allt här i världen.

Kram Josefin

Jonna sa...

De är så fina de gamla skolplanscherna! Skulle vilja ha såna jag med ;)
Jättefin bild på din familj i det förra inlägget.

Kram Jonna

Johanna Stålros sa...

Underbart med gamla skolplanscher! Kram Johanna

AFA Försäkring sa...

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Julia
AFA Försäkring

En liten bit kaka ♥ Änglamamma i Göteborg sa...

Du kan få låna våra väggar :) de ekar TOMMA! Problemet är väl att de är så stora att jag inte vet hur jag ska göra... du är en stor inspirationskälla, fina Mia!

Anonym sa...

Hej! Visst är skolplanscher vackra. Jag har hittat några som säljer omonterade affischer så man kan rama in dem istället. www.postr.se