fredag 17 juni 2011

Salig blandning



Har ni tänkt på vad personligt inredning är egentligen? Nåt som jag gillar och tycker är riktigt snyggt kanske rent utav hatas av någon annan. Och tur är väl det, annars hade det väl blivit väldigt trist och tråkigt om det såg likadant ut överallt. Inredning är vanvettigt kul tycker jag, trots att jag jobbar med det när jag inte är mammaledig så känns det som jag aldrig kommer att tröttna!

Här hemma har vi nog en salig blandning av nytt och gammalt. Inte salig kanske men lite blandat är det. Maskulint, feminint, gammalt, nytt, nött, retro, vitt, lantligt och New England. Jag tycker nog att det finns en röd tråd i det hela ändå. En röd tråd (vit) där basen är lantlig och toppad med New England.

Hur ser det ut hemma hos dig, vilken stil eller stilar är din?

Sista chansen att fynda rea i gårdsbutiken imorgon lördag, nu med 20 % på reapriset!

♥ Mia

5 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Ja, det är roligt med inredning. Det är alltid lika kul att komma hem till andra människor och se hur de har det.
Jag tror att om man inreder med saker som man tycker om så kommer det att passa ihop, oavsett vilken stil eller tidsera de tillhör.

Här hemma är det mest loppisfynd och egenbyggda möbler som gäller.

Jag önskar dig en härlig fredag! :)
Kram Sofia

Johanna Stålros sa...

Ja visst är det tur att smaken är som baken;) Jag älskar att titta i inredningstidningar eller komma hem till folk och se vad de har för stil. Själv har jag nog en blandad stil, gammalt blandat med nytt för att få en personlig känsla. Önskar dig en fin helg! Kram Johanna

MITT VITA HUS sa...

Du har det superfint Mia!:))

Kram

Nattmia sa...

Ja usch vad tråkigt om alla hade samma stil..
Vi har med en salig blandning av olika stilar men ändå så det inte ser märkligt ut..

Ha nu en fin lördag..

Kram Mia

♥ Fyra årstider sa...

Ni har ett underbart hem Mia.

Kram Lotta