lördag 4 juni 2011

Projekt



De fina rosorna fick jag av maken på mors dag, vackra och är lika fina som när jag fick dem. Härligt när blommor står sig länge, man vill ju gärna njuta av dem så länge som möjligt!

Skåpet har jag lite planer för, inte så stora men jag tänker sätta tyg innanför dörrarna, på samma sätt som med detta skåp. Dels för att det ska bli enhetligt och dels för att göra det lite mer vilsamt för ögat. Ångrar jag mig är det ju bara att ta bort det, svårare än så behöver det inte vara!

Men först till ett projekt som aldrig verkar bli klart, fotoväggen. Behöver hjälp av maken så att inte väggen ska se ut som en hackspett varit framme samt få utskrifter av våra fotografier. Liten hint alltså! ;-)

Mia

5 kommentarer:

Stinas butik sa...

Så fint och så underbara rosor!
Kram

Johanna Stålros sa...

Vilka bra rosor, ser ju lika fina ut fortfarande! Spännade projekt du har på G! Ha det så gott. Kram Johanna

Nattmia sa...

Härligt när blommor står sig länge.. Då vet man att man fått färska blommor med..

Tyg är perfekt, man kan byta om man vill förändra och man kan ta bort det om man inte gillade det :-)

Ha nu en bra natt och en fin söndag..

Kram Mia

Trivsamma förändringar sa...

Underbara rosor!
Håller med dig om att man blir extra glad över blommor man får när de håller sig så fina så länge!

Kram Maria

mammaxtre sa...

Hoppas att han förstod hinten maken din :-)

Jag tog med mig min vackra morsdagsbukett till landet. Den är så fin så att den nu får följa med hem igen. Det är inte så vanligt att blommor står sig länge. När de gör det blir man så glad.

Ha det fint.