måndag 6 juni 2011

Filippa och morfar


Foto: Martin Wallgren. Morfar med på bild med tillstånd.

Haft en fin helg kära vänner? Skönt med långhelg även om jag är hemma jämt så är det mysigt med alla 3 tillsammans allra helst förstås. Idag är det ju Sveriges nationaldag, får se om vi orkar ta oss iväg någonstans, det blir nog mest myspys här hemma efter att ha varit på resande fot några dagar.

I helgen har vi varit hos mina föräldrar och det har varit v a r m t liksom hos er förmodar jag? Filippa har träffat sina morföräldrar och sin morbror och minsann fick morfar konkurrens av morbror om platsen 1 på tycka-om-listan. Men jag tror nog att morfar står högt i kurs fortfarande hos stumpan av döma av bilden ;-)

Jag fyndade något gammalt och riktigt fint på loppis i lördags, mer om det lite längre fram i veckan, ska skrubba rent först!

Mia

2 kommentarer:

paandrasidanatlanten sa...

Vilket härligt gulligt kort å så söt hon är!!

Helene sa...

Härligt kort med urgullig dotter!
Må så gott!
Kramar, Helene