tisdag 24 maj 2011

Tävling!



Tävling igen, denna gång för att bloggen passerat 700 000 besökare. Tusen tack alla som tittar in, det är ju tack vare er jag känner lust att fortsätta blogga! Det betyder oerhört mycket att ni fortsätter läsa!

För första gången tänkte jag köra en tävling med leksaker, det finns ju så mycket fint även till de små! Även om du inte har barn själv så är det ju en perfekt chans att få något att ge bort i present eller julklapp om man vill vara ute i såpass god tid.

Vi lottar ut en liten rosa docksäng (mini) som inspirerats av den danska klassikern Juno och den nyproducerade Sebra, söt till de minsta dockorna och nallarna (passar Mailegs bebisar och minsta kaniner). Tillverkad för hand känns den riktigt genuin! Den rosa färgen är på tillfälligt besök så det kan vara lite extra skoj att den inte kommer finnas att köpa sedan (bara i vitt).

För att ha chans på sängen vill jag att du med blogg i vanlig ordning länkar till tävlingsinlägget och du som inte har blogg vill jag att du svarar vem som du vill ge sängen till och varför.

Tävlingen pågår till och med 14 juni.

Lycka till!

Mia

93 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag är gärna med och länkar hos mig. Vad roligt att det kom en ny färg på besök.

Kram Teres

Marita sa...

hej!
jag vill gärna vara med och tävla. länkar i min blogg.
~marita~

Idas och mina drömmar sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävlar. jag länkar i min blogg.

Kram Jessica

Min Svägerska och Jag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Min Svägerska och Jag sa...

Jag är gärna med och tävlar min dotter skulle bli så glad över att ha den till sina små kaniner.
Så jag länkar från oss :-)
Kram Linda

Lottaspace sa...

Jag vill också vara med! Och har länkat! Hoppas på tur!
Lotta

Livsnjutaren sa...

Självklart vill jag ha chansen. Länkat och klart. Kram.

Pockethexan sa...

Vilken otroligt fin säng <3!!!

Det är kärlek vid första ögonkastet o jag med danskt påbrå blir extra glad för jag känner igen modellen från mina besök hos släkten. Om jag vann den skulle jag ge den till min söta brorsdotter som har många gosedjur att lägga i den och det är extra kul att den är dansk för då kan hon få se sitt "arv" i en så fin sak.
Länkar självklart på min blogg!

Kramis ifrån Pockethexan själv!

Anonym sa...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med i Din tävling.Sängen skulle passa till min dotters alla små kaniner. Tack för en underbar blogg som jag ofta besöker! Lycka till i fortsättningen.

Med vänlig hälsning Eva Holmedal (evaholmedal@hotmail.com)

Anonym sa...

Dessa sängar är så söta! Jag vill gärna vara med och tävla! Om jag skulle vinna blir det en fin present till min dotter Agnes som är fyra år och som både älskar dockor och rosa:)

Ha det gott!
/Malin

malinwennroth@hotmail.com

Frida W sa...

Hej, Jag vill gärna vara med och tävla. Självklart skulle min lilla 7 månaders tjej få sängen. Hon ger sig redan ut på upptäcksfärder och älskar nya grejer därför skulle den passa henne perfekt. Tack för en fin blogg.

Mvh Frida W

Trivsamma förändringar sa...

Åhh jag vill hemskt gärna vara med o tävla!
Den skulle passa perfekt i min kommande dotters rum (som tittar ut till hösten).

Länkar såklart!

Anonym sa...

Hej!

Jag vill så gärna vara med och tävla.

Våran lilla tjej är snart 4 månader och det hade varit så roligt att få ge henne något eget.

Med tre storasystrar och tajt ekonomi har hon bara fått ärva allt innan, både kläder och leksaker.

Hoppas, hoppas!

Kram!

(sommarbarnen@hotmail.com)

Anonym sa...

Hej!

Jag har ingen blogg, men skulle gärna vara med och tävla ändå.

Jag skulle vilja ge denna fina säng till en nyfödd liten tjej som vi snart ska på dop till. Jag är övertygad om att hon (och hennes mamma) kommer bli mycket glad.

sargu721@student.liu.se

Villa Carl Larsson sa...

Vilken fin tävling. Kan ju inte komma mer lägligt. Jag skulle givetvis vilja ge den till vår lilla bebis om vi får en dotter. Annars kanske den får hamna hos en vän som har en dotter :)

Jag länkar från min blogg.
Kram Josefin

Livet är Underbart sa...

Den rosa skulle passa Ellens små kaniner perfekt! Länkar hos mig =) Håller tummarna. Kram kram

Jenny sa...

Hej Mia!
Grattis till alla besökare!!

Oj vilken fin utlottning du har, den där sängen står det Vera på;) (min systerdotter). Jag är gärna med och länkar med bild hos mig.

Ha det bra!

Kraam Jenny

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Min son gillar att bädda ner gosedjur och sina pippifigurer så han skulle nog bli glad om jag vann.

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/may/vinster-fran-ellis-corner-146.html

info@annakarlsson.se

nettan sa...

Jag skulle jättegärna vilja ge docksängen till en liten tjej som har en mamma och pappa som har mycket dåligt ställt så det vore så extra roligt att se just den lilltjejen får docksängen.

AnnapåGrönkulla sa...

Helt fantastiskt söt! Den skulle jag ge till min lilla Stina Josefina som snart fyller två år :)
Har länkat i högra spalten här:
http://annapagronkulla.blogspot.com/

Ha det gott!

Hanna sa...

Grattis till så många besökare.
Kram
Hanna

Gottegrisen sa...

Vill gärna vara med och tävla och har länkat.

//Linda

PyretPepsi sa...

Jag är hjärtans gärna med!

Har länkat här:
http://hemochlycka.blogspot.com/2011/05/tavling.html

Nattmia sa...

Åhhh så söta sängar.. Klart jag vill vara med och tävla.. Har ju inga så små barn men jag plåtar ju små barn ibland och då hade en sådan säng passat perfekt till rekvisita eller rent av som prydnad här hemma...
Jag länkar från min blogg..

Kram Mia

Anna sa...

Hej! Jag vill vinna sängen och ge din till min son. Han är liten än så länge, föddes i slutet på januari, men allt vi får är så grabbigt. Vill att han också ska ha möjlighet att leka med gosedjur och dockor, inte bara bilar och träjärnvägen. Mvh Anna

Anonym sa...

Hej!
Vill jättegärna vara med och tävla!
Kram
Elisabeth

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla då min dotter väntar sitt första barn i oktober! Hon är så duktig och snäll och är så värd att vinna!
Hoppas på lite tur!
Kramar
wandasmatte@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/may/14-juni-vinn-docksang.html

Spacegirl_@spray.se

Sophie sa...

Jag och min lilla Hilma vill absolut vara med om denna underbara tävling.

Vad skulle passa bättre än att få ge sin lilla dotter en sådan fin docksäng på sin 1 årsdag nu i juni. Hon bara älskar sina dockor, men hon har ännu ingen säng åt dom. Kanske skulle det gå lättare att få henne att sova i sin egen säng, om inte alla dockor & andra gosedjur var i hennes. :)

Givetvis har vi länkat på min blogg: http://florafie.blogspot.com/p/jag-tavlar_18.html

Nu håller vi stora som små tummar,

mvh Mamma Sophie & Lilla Hilma
Soffan56@hotmail.com

Lillan sa...

jag vill gärna vinna den fina docksängen till min dotter.

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/may/docksang.html

mail: litenmentuff@live.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla! Vinner jag sängen vill jag ge den till min dotter som blir storasystser på några veckor till.
/Frida (lindberg_frida @ hotmail.com)

Gratishav sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! det är så söt säng,skulle vara super present till min dotter.

har länkat på min blogg:
http://gratishav.blogspot.com/2011/05/vinn-docksang.html

hoppas på tur!
kram
Lili

Selma sa...

Min dotter skulle bli så glad för en fin säng till hennes dotter : )

/Marie
marie_andersson69@hotmail.com

Jennie. Tävla hos mig om en babyfilt! sa...

är gärna med! :)
är länkat: http://himmerman.blogg.se/2011/may/tavlar-om-docksang.html

kram

Anonym sa...

Hej! Jag tävlar gärna =)
Jag skulle ge den fina sängen till mitt kusinbarn som tycker så mycket om att sköta om dockor.

Hälsningar,
Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

TinaZ sa...

Jag ä gärna med. Har länkat på bloggen : http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/05/docksang-146.html Mail: Tina_z@live.se

Therese sa...

Jag vill väldigt gärna vara med. Jag skulle ge docksängen till min guddotter Astrid om jag vann!

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2011/may/docksang-14-juni.html#comment

Rockbarnet sa...

Vilken vacker docksäng! Den vill jag gärna vara med och tävla om, skulle passa perfekt i barnrummet. Jag har tipsat på min blogg;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/05/tavla-hos-hem-och-lycka-en-docksang.html
Ha en fortsatt trevlig dag!
rockbarnettavlar@hotmail.com

Lena Kristina sa...

Åh vilken fin utlottning!!!!

Grattis till alla dina besök och grattis till din lilla Filippa som sitter själv :))))

(Blir lite sentimental när jag ser bebben och namnet, min yngsta, Filip, hade en tvillingsyster som just skulle hetat Filippa, tyvärr dog hon ju i magen...)

Nä nu ska jag ut och kika till min betong som jag gjöt för tre dagar sedan, bl a fågelbad, spännande

Ha det gott

Kram Lena

Anonym sa...

HejHej!
Det var den sötaste lilla säng jag sett,jag vill gärna vara med i utlottningen och skulle jag ha turen att vinna skulle jag och min flicka Idun leka och bädda ner små gosedjur hela dagarna.......

Kram Marie

marieoestman@hotmail.com

Tea sa...

Jag är gärna med och tävlar och har länkat på min blogg!

Annas tipsblogg sa...

Underbart söt docksäng som jag mer än gärna vill ge till min brors barnbarn som precis blivit storasyster - hon känner sig lite avis ibland men denna skulle verkligen bara vara hennes och inte lillasysters!

Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/05/docksang.html

Anonym sa...

Hej!
Självklart skulle jag om jag vann ge den till min underbara snart 4-åring. Hon älskar dockor och docksängar!

Hälsningar Helena

helena.strom@tjorn.se

Lina sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om den söta sängen. Här är länken från min blogg: http://husochbus.webblogg.se/tavlingstips/2011/may/docksang-14-juni.html

Hälsningar // Lian

✫Familjen Bus✫ sa...

Men åååh vilken härlig blogg du har, och sen blev jag helt kär i dessa sängar. De är ursöta!

Jag skulle gärna vilja vinna en sån fin till min dotter Maja.

http://familjenbustavling.blogg.se/2011/may/14-juni.html#comment

sarina.fredriksson@hotmail.com
www.familjen-bus.com

maria sa...

åååh vilken underbar tävling! jag skulle väldigt gärna vinna den så att jag kan ge den till en av mina närmsta vänners dotter som snart fyller år, den lilla flickan står mig väldigt nära och har blivit lite som en surrogatdotter eftersom jag själv bara har söner :D, det lät kanske lite hemskt, älskar såklart mina söne r mer än allt haha

har länkat på min blogg
http://crazyminds.blogg.se/tavlingar/2011/may/docksang.html

mariamattsson81@gmail.com

Anonym sa...

Kul att du har så många besökare, men inte så svårt att förstå varför ;-)
Jag vill gärna vara med och tävla! Perfekt pris!
Den lilla sängen skulle jag ge till min dotter Hilma och hennes lilla "Sigrid-docka". Placeringen är given, lekstugan som just nu håller på att bli färdig :-)
Hälsningar Linda på Fyrstrand

chanette med söner sa...

vi vill vinna denna till mina söners kusin/mitt gud barn engla som fyller 4 år i sommar.. hon hade älskat denna.

har länkat: http://osterlenmamman.blogg.se/2011/may/vinn-hos-hem-och-lycka-14-juni.html

osterlenmamman@live.se

Amanda sa...

Jag vill vara med och tävla :) Här är mitt inlägg om tävlingen: http://amandamariaahlberg.blogg.se/tavlingar/2011/may/docksang.html#comment

Anonym sa...

Jag är gärna med & tävlar men gar ingen blogg. Jag skulle ge den fina sängen till mina barnbarn
/ Åsa

asa.harming@telia.com

Evelina - Loon@live.se sa...

Jag är jättegärna med och tävlar! :D Tänk om min lilla tös fick äga en fin liten docksäng.

Har länkat till tävlingen i bloggen: http://mammaloon.blogg.se/2011/may/docksang.html

Ninas Vardagskänslor sa...

Håller tummarna för denna har tipsat här http://ninasvardagstankar.blogspot.com/2011/05/tavla-hos-hem-och-lycka-en-docksang.html

Kram nina_ortenlof@hotmail.com

Emeli sa...

Jag är med.
Jag skulle vilja ge den till min dotter. För att hon älskar dockor och har ingen egen docksäng.

emeli_falk@hotmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Klart att jag vill vara med! Den e'verkligen super fin!
http://barbados.blogg.se/2011/may/16-juni-docksang.html

Anonym sa...

Hej!

Om jag vann skulle jag ge den underbart söta docksängen till min dotter Vida som är 15 månader och som själv sover i en Sebra säng. Jag tror att hon skulle gilla att bädda ner små docker i en nästan likadan säng som sin egen!

Hälsningar
Nina

Linnea- Blev mamma som 17åring till Ebba♥ sa...

Åh jag bara måste vara med och tävla! Min dotter har nyss fyllt fyra och hon leker med sin docka som om det vore en riktig bebis.

Vi skrattade så förra veckan när vi skulle hämta min syster i stan, när hon hoppade in i bilen så sa Ebba (dottern) med bestämda ord, nä du får sitta där framme för min bebis sitter här bak, dockan sitter alltid på sätet brevid med bälte på såklart haha!

Sen tycker ju jag själv att modellen på sängen är helt underbar, jag kollade på en liknande när vi skulle köpa säng till dottern när hon var liten med priset var på tok för maffigt för min plånbok då :)

Jag har länkat från min blogg här => http://linneagranstrom.blogg.se/jagtavlar/2011/may/jag-tavlar-hos-hem-lycka-om-en-docksang.html

Nu håller vi här hemma alla tummar & tår!

Anonym sa...

Åh så kul med tävling:) Jag skulle ge den till min lilla dotter som alldeles snart får ett alldeles eget rum, rosa förstås. Hälsningar Anna (annapanna77@hotmail.com)

Ellinor sa...

Änglar finns! Det finns en liten tjej som heter Molly. Nyss ett år gammal, rund och go´, stapplar hon fram och ler åt världen! Tänk vad glad hon skulle bli för en så fin säng! Hälsningar hennes mamma Ellinor och hennes pappa Thomas

Anonym sa...

Hej-hej Mia - ooooj --- vilken sööt lillsäng!! Även jag vill jättegärna vara med och tävla och försöka vinna denna underbara dock/kanin-sängen till mitt lilla barnbarn. Har tyvärr ingen egen blogg - hoppas jag får vara med och tävla. Många hälsningar - mormorD - dana_sav@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Vill också gärna vara med och tävla!
Sängen skulle jag ge till min 5-åring som fullkomligt älskar dockor, mailegkaniner och ROSA! Hoppas på tur!!

Med vänlig hälsning
Helena
helena@mulakull.st

Anonym sa...

trots att min första morsdag blev en katastrof, lilleman fick magsjuka och vi två med.
trots att jag fick kliva upp klockan 5, skura badrum, tvätta sängkläder och torka golv och trots att jag mådde sjukt illamående fick bära runt på lilleman som inte ville sova, trots det är jag så otroligt glad att jag äntligen får fira morsdag efter att ha försökt få barn så väldigt, väldigt länge.
då spelar inget annat någon roll.

den fina söta sängen kunde vara en liten tröstpresent till min lille som så tappert tagit sig igenom sin första magsjuka.
kram
embryot@gmail.com

Ida sa...

Hejsan!
Jag vill otroligt gärna vara med och tävla. Länkar såklart i min blogg för att öka mina chanser.
Kram Ida

Vit Poesi sa...

Är välidgt gärna med och tävlar.
Länkar hos mig
Kram Malin

Kicki sa...

Hej!
Jag är jättegärna med och tävlar om en sån söt docksäng!
Den skulle jag ge till mitt barnbarn.

Jag har såklart länkat: http://mormorkicki.blogspot.com/2011/05/tavla-hos-hem-och-lycka.html

MVH Kicki!
nathalie0762@gmail.com
http://mormorkicki.blogspot.com

lotta.k3 sa...

Hej på dig!!
Är gärna med och norpar en lott!
Ha det gott,,,Kram<3
lotta.k3@spray.se

Anna sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla om den underbara docksängen!

Jag hade gett sängen till min son som snart fyller tre år! Han älskar att pyssla om sina dockor, nallar och troll.
Nu när han fått en "stor" säng bäddar han varje kväll allihop på rad med täcken & kuddar vid fotändan på sängen.

Han hade blivit överlycklig för en docksäng att ställa bredvid sin säng, i nuläget ärver han sina leksaker från storasyster då jag & sambon får prioritera inkomsterna på det som är mest nödvändigt.

Kram / Anna
anna_h84@hotmail.com

Bonnie sa...

Hejsan
Tack för en fantastisk blogg!

Jag skulle gärna vinna sängen! Gjorde jag det skulle jag ge den till min syster o hennes flicka.

Min syster och hennes man har kämpat så länge för att få barn.
De har gått igenom flera missfall och andra tråkiga saker.

Nu har äntligen fått en liten prinsessa och hon skulle älska den lilla docksängen:)

Kram Bonnie

bonniehorste@hotmail.com

Susanne sa...

Lilla Lisa, ja det är min systersdotters lilla docka, som inte har någonstans att sova.
Linneas ögon skulle tindra av lycka om hon fick en ROSA docksäng till henne....det kan jag lova!

Så kul det skulle vara att få överraska henne med ett sådant härligt paket!!

Hoppas på tur!
slgotland7(at)gmail.com

Nina sa...

hejhej!
är jätte gärna med och tävlar om denna super fina docksäng. Skulle vilja ge den till min son, å sen kommer förhoppningsvis min nyfödda dotter att använda den flitigt med. Den va ju så super fin!

min länk: http://modesida.blogg.se/jagtavlar/2011/june/hem-lycka.html

mvh Nina

nina_bergquist@bergnet.se

vitadrömmar & små kottar sa...

Åh Tjejen!
Grattis till så många Besökare!
jätte fin utlottning.
Jag är självklart med och tävla om en sådan vacker säng till Wiltons & Ossians lekrum.

Hoppas på Turen!

Kram från Eleonor
/länkar i min blogg

Syster Yster sa...

Hej!
Jag är jättegärna med i tävlingen och länkar från mig.

Kram/Anette

Tävlingstösen sa...

Åh, den här sängen skulle vara perfekt åt min son Alfons, han har docka och vagn men ingen docksäng :(

Länkar här:
http://tavlingstosen.blogg.se/2011/june/tavling-hos-hem-och-lycka.html#comment

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar. Har ingen blogg, men hoppas på tur ändå!

Sängen skulle min dotter få när hon fyller 3 i sommar. Hon älskar att bädda till sin älskade "Vilda" kanin som hon fick av pappa när han var bortrest m jobbet.

Mvh Marie

Åpent hus sa...

ojoj
hvilken fin lotteri
og slik hittade jag din flotte blogg. så fin den er.

jeg vil gjerne være med å få en liten sjans til å vinne den flotte dukkesengen. Min "lillemor" på 4 ville blitt overlykkelig av å få en slik! (og dermed också jeg!) :)

good luck til mej! :)
og grattis med en populær blogg og fin butikk.

bestehilsner fra
Åpent hus

Anika sa...

Jag är gärna med och tävlar om denna underbara säng

http://flinkan69.bloggplatsen.se

Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karin sa...

Hejsan!

Först vill jag tacka för en underbar och personlig blogg som ger mig mycket inspiration och feel good! Jag skulle gärna ge den rosa docksängen till vår lilla skrutt Sixten som är tre år och som ääälskar allt som är just rosa! Håller tummarna!!! Har tyvärr ingen egen blogg med tipsar såklart på FB.

Hälsningar kommer från Karin i Borås

Anonym sa...

Jag vill gärna var med och tävla.

Har lagt upp länkar och lägger upp bild på min blogg (http://fispottan.blogg.se/2011/june/2o11o6o8-tavling-allt-mojligt.html) den är låst men kan skicka lösen :)

Hoppas på tur så jag kan ge denna till min brorsdotter i födelsedagspresent.

Mail: Fispottan@hotmail.com

Systrarna Virrpannor sa...

Åh vilka söta docksängar, sådan skulle jag vilja ha!
Håller på att ordna och dona i det kommande barnrummet, som just nu är gästrum, så denna vackra säng skulle göra sig bra, för jag hoppas ju så klart på att få en tjej någon gång.

Länkar så klart på bloggen!

Kram Mia

favolosa sa...

Jag är väldigt gärna med i utlottningen och har länkat till tävlingen här: http://favolosa.blogg.se/2011/june/hem-och-lycka.html

Cecilia sa...

Jag är gärna med och tävlar och länkar hos mig! Söt docksäng som skulle passa bra till min brorsdotter!
Hoppas på tur!

Kram Cecilia

www.ceciliaskreativasida.blogspot.com

David sa...

Har inte någon blogg.

Jag skulle vilja ge sängen till min brors dotter, de har precis köpt hus och ska inreda ett lekrum och vad vore ett lekrum utan docksäng? Just det, ingenting. ;)

David sa...

Har ingen blogg,

Jag skulle vilja ge sängen till min brors dotter, de ha precis köpt hus och planerar att inreda ett lekrum och ett lekrum utan docksäng är ju inget riktigt lekrum.

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jag är gärna med och tävlar om en söt rosa docksäng!! Älskar fina leksaker... Jag länkar till min blogg...
Kram Lisa

Retrobaby sa...

Så fin premie - jeg er med, og har lenket fra sidebar'en i bloggen min. :)

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar om den ursöta docksängen!
Min dotter som precis börjat leka med dockor och gosedjur skulle älska sängen där hon kan stoppa om sina egna små "bebisar! :)

+ länkat på bloggen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/june/docksang-146.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Vitacharmen sa...

Jag är jättegärna med och tävlar om en sådan ursöt docksäng.

Min ursöta 2 åring Thea skulle ju bli överlycklig om hon fick en sådan i sina ägor.

Har länkat i min blogg

Kram Linda

Emma (lillsyrran) sa...

Har ett kusinbarn titt som tätt här som jag är barnvakt till, hon skulle nog bli kanonglad om hon fick en sådan söt säng att leka med här.

LÄnkar så klart frå bloggen!

Kram Emma

Tove sa...

Kjempefin, jeg vil gi den til et av mine nydelige tantebarn.
Tove
tova-9@hotmail.com

Längtans Hem sa...

Åååå, så söt! Jag kastar mig in i sista sekunden och skriver att jag vill vara med!! Så klart lägger jag upp länken i bloggen :)

Det hade varit en superfin present till min guddotter som fick bebiskaninen Maileg i doppresent av oss :)

Håller tummarna nu då!
Kram Maria

Cicci sa...

Jag deltar MER än gärna i tävlingen och önskar vinna till min lilla systerdotter som var beräknad till igår (för ett år sedan) men kom 16 dagar efter tiden, så snart blir det kalas.

Nu; ut i regnet.

Carola L sa...

Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/june/docksang-fran-ellis-corner.html


carola(at)officefixarna.com

His and Hers Kitchen sa...

Fantastisk skjønn - akkurat passende en liten trulte :) Jeg vil veldig gjerne være med å konkurere og om jeg vinner så vil jeg gi den til den fineste jeg vet - nemlig min skjønne datter Olivia som akkurat har begynt å leke med dukker :)
<3 Märtha <3