onsdag 11 maj 2011

Natusan



Tack för tips om soffor, ska kollas upp! Jag ska nån dag framöver ta mig en tripp i lugn och ro till Ikea för att kika på soffor och fika alldeles själv, lite egotid när maken tar hand om stumpan. Undrar om Ektorp - nån som har denna och är nöjd/missnöjd?

Jag är en Buzzador, dvs jag får testa olika produkter och behålla dem. Mycket trevligt! Denna gång var det Natusan first touch bath och oil. Gillar flaskorna, har ett par av andra sorter som bakrinner (mycket irriterande) och tycker de funkar alldeles utmärkt till Filippa. Skulle du också vilja bli en Buzzador så skriv din mailadress under kommentarer så skickar jag en inbjudan!

Att bada accepteras hursomhelst absolut numera, Filippa plaskar hej vilt med benen och fötterna så det är bara att ta fram skurtrasan när badstunden är över. Vatten överallt, pappa suckar över det medan mamma, hon myser.. ;-)

Mia


15 kommentarer:

Syster Yster sa...

Hej! Visst är det mysigt med bad. Mina barn har älskat att bada likaså nykomlingen. Fast jag måste ju avsöja att jag inte har 37 grader i vattnet. Igår hade minstingen magknip och jag provade allt, pipade, masserade men han var för spänd även om pipen släppte mkt gaser. När jag stoppade ner honom i badet blev han knäpp tyst.
Kram
Anette

Syster Yster sa...

Förresten så har jag Ektorp. Har den inte som Tv soffa så den har kanske hållt länge pga det för vi har haft den i 11 år, dock bytt klädsel någon gång. Det finns en ny variant som påminner om Ektorp men med lägre mer raka armstöd, kanske skulle vara skönare som tv soffa. Jag är nöjd med Ektorp och har sett många ute i bloggvärlden som har den.
Anette

Nattmia sa...

Ektorp är en snygg soffa om inget annat, skulle själv vilja ha en..

Bada är livet för Filippa och klart det skall bli vått överallt :-)

Kram Mia

LjuvligtLantligt sa...

ljuvligtlantligt@live.se

Madame Vit sa...

Hej =)

Vi har två Ektorp soffor. Är nöjda med dem förutom en sak.
Spelar ingen roll hur man tvättar dem så krymper överdragen!!
Vi har ägt våra vita nu i tre år och tvättat dem med jämna mellanrum. Nu förra veckan skulle jag trä på dem och ena överdraget sprack !!! Mindre kul.
Men de är sköna och snygga =))

Kram Fia

Lady Pion sa...

Har en ektorp i bäddsoffsvariant. Inte skön alls att sova i, det känns som att du ligger med huvudet ner, allt blod till huvudet...ska tydligen vara så enligt IKEA. Men vi är nöjda när vi har den som soffa, skön, snygg och bra pris.

Tar gärna en inbjudan till buzzador.,.

Anonym sa...

Jag har haft olivolja i badvattnet till bägge mina små töser, och skippat dom där natusan och allt vad dom heter, gosigt mjuka har dom varit (och är).

Anonym sa...

Jag köpte en begagnad Ektorp, av en flerbarnsfamilj, för 3 år sedan- och först nu måste jag byta klädsel! Trots alla ungar å hundar som nyttjat den! Finns ingen skönare soffa!

Tack för en bra blogg å lycka till med soffköpet.

Cilla

Anonym sa...

Hej!

Vilken härlig bild på Filippa!
Har själv en son som är 1 månad äldre än er tös, så jag tycker det är så roligt att få se och läsa om hur Filippa utvecklas!

Vi har en Ektorp-soffa, men jag måste säga att vi inte är så nöjd med den. Har haft den nu i ca 4 år, men redan då den var ett par månader gammal såg den nedsutten ut, trist! Har dock sett andra i bättre skick, så kanske vår råkar vara ett måndagsexemplar?

Hälsn. Sara

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

En liten bit kaka ♥ Änglamamma i Göteborg sa...

Du skriver att ni tillbringar mycket tid i soffan och då skulle jag inte välja en Ektorp. Den är väldigt grund och ingen "myssoffan" även om den är snygg. Vi har en Kivik och den är alldeles lagom djup för att P ska sluta tjata om en chaiseloungesoffa ;) har två klädslar till den - en vit och en brun!

kram söta du!

Anonym sa...

Mysig blogg. Jag tar gärna en inbjudan till buzzador.

annsve.1@edu.gislaved.se

♥ Camilla ♥ sa...

Ni har en underbart söt tjej! En riktig goklimp =)

Ang soffa, så har jag med Ektorp och tycker den är både snygg och praktisk då den är tvättbar i 60 grader. Ta en vända till Ikea och strosa runt själv, då hitter man fundera OCH kanske hittar annat man kommer på som du behöver =0P

Ha en underbar dag!

Kram Camilla

Hus Nr.5 sa...

Vi har Ektorp!! =)
Jag köpte den för snart 12 år sedamn. Använder den MYCKET! Är det bästa köp jag gjort.
Så smidigt att bara byta klädsel när man vill ha en "ny" =)

Kram Verra

kattis sa...

Jag skulle jättegärna vilja prova Buzzador! :)

kattis@tjornebrant.se