lördag 28 maj 2011

Mors dag




Jag måste erkänna att jag varit lite nyfiken på om Martin tänkt även på mig inför Mors dag men jag har inte sagt ett knäpp om det. Och med beskedet häromdagen fick jag min present lite i förskott för att få tänka på nåt annat.

Den snygga retroradion från Clas Ohlson (finns också som grönblommig) såg jag på en blogg nånstans och visade den för maken mest som en kul grej men visst är den fin! Tips för dig som gillar Roberts radio men tycker den är för dyr. Nu dessutom en hundralapp billigare!

Vi har ju vår snygga retroradio i sovrummet men denna fick ta plats på hyllan över paketeringsbänken, perfekt när det packas loss!

Mia

7 kommentarer:

Camilla sa...

Den är så fin, radion. Jag har min i köket och jag är helnöjd med den. Både till utseendet och till ljudet :)

Stinas butik sa...

Så fint till första Mors dagen!
Kram

Johanna Stålros sa...

Riktigt snygg- vilka fynd man kan göra hos den där Classe;) Kram Johanna

Petra-Lantlig Charm sa...

Precis den har jag önskat mig i mors dag present! hoppas jag får den, hihi! Den är riktigt fin och ett utmärkt alternativ till Roberts!

Ha en skön lördag!

Kram Petra

Emma sa...

Clas Ohlson???!!! Jisses måste dit! =)
Försökte få min make att förstå att han kanske måste hjälpa vår 7-åring på traven med morsdagspresent och fick svaret: Present, ska du ha en present?! *suck* ;)
Ha en fin första mors dag i morgon!

Kram Emma

Lauras Lilla Hem sa...

Åhh så söt radio...det var länge sedan jag var på Clas Ohlsson måste jag erkänna...dags för ett besök tror jag. Hittade hit via Fabriken. Ha en bra dag!
Kram Maria

Villa Carl Larsson sa...

Jag såg den på Clas Ohlson jag med. Fungerar den bra??

/Josefin