måndag 2 maj 2011

Fynd och vinnare



Visst blir man glad när man hittar något snyggt, vackert och billigt? Jag lyckades få tag i ett par skolplanscher till riktigt bra priser för ett tag sedan. Ni får se dem en annan dag men mina två sedan tidigare är mig kära. Tyvärr har vi inte plats för de nya två uppe jämt men de kommer avlösa denna (se bilden) efter årstiderna.

Så till vinnarna i tävlingen - grattis Karin och Annika (utan blogg) - ni vann första respektive andra pris i tävlingen! Tack till alla som tävlade, det startas snart en ny tävling med anledning att jag passerat 700 000 besökare på bloggen så håll utkik!

Mia

10 kommentarer:

Jansson bygger hus sa...

Så heldig du er som gjør fynd :) Og den nye headeren din er jo bare fantastisk! Elsker våren med alle frukt og pryd trær som blomster, for ikke å snakke om liljekonvall og alle andre herlige blomster!

Ha en god uke! Mvh Elin

Villa Carl Larsson sa...

Åh jag avundas alla som hittar dessa underbara skolplanscher. Vart ska man börja leta utan att de ska behöva kosta skjortan?!

Kram Josefin

ANNIKA sa...

Javisst är gamla planscher fina men det är många som tycker det och inte helt lätt att få tag i...
Glad jag blev när jag fick mejlet om den fina vinsten.
Keramiken med korsstygn är underbart fin.
Tusen tack !och många kramar från en lycklig vinnare...
ANNIKA

Livet är Underbart sa...

Visst är det skönt när vackra saker ibland är billiga=) kram kram

åsa sa...

vad fint! skulle också köpt dom direkt! =)

Lottaspace sa...

Visst är dom ju så fina!
Kram, Lotta

Hanna sa...

Grattis till vinnarna.
kram
Hanna

Helena/Hemma hos oss sa...

Vilken lycka, skolplanscher som är så fina!! :)

Nattmia sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen..

Skolplancsher är så fina.. Att byta ut efterårstider är väl bra, då blir de som nya när de kommer upp..

Kram Mia

Junitjej sa...

Det är verkligen fint med gamla skolplanscher!!