söndag 29 maj 2011

Förvaring



Något som återkommer flitigt på min blogg är förvaring, något som jag tycker är både roligt och spännande. Älskar att fixa till små lösningar på liten yta, göra om och märka att det kan bli ännu bättre. Senast har jag gjort om i vårt badrumsskåp som förvisso redan var rymligt men nu ännu bättre. Ska återkomma till det.

Och enklare förvaring än detta kan man nog inte finna, en enkel gammal glasburk från loppis med diverse snöre och band i. Vackert, billigt, lättillgängligt och lite utav ett stilleben! ;-)

Grattis till oss alla mammor på mors dag, särskilt då min och makens förstås!

Mia

5 kommentarer:

IngerJohanna sa...

Jag håller med dig, glasburkar är en stor favorit här hemma också!

Tack för din fina kommentar hos mig. Roligt att hitta till din fina blogg!

Allt gott!

Maria sa...

Jaa, gamla glasburkar är ett av mina standard saker jag tittar efter på loppisar. Tror aldrig jag kan få föööör många. ;)

Ha en riktigt fin mors dag!

Kram Maria

Hanna sa...

Ha en jätte fin kväll och en bra början på den nya veckan.
Kram
Hanna

Johanna Stålros sa...

Ja gamla snygga glasburkar är bra till mycket! Kram Johanna

Dronninghuset sa...

store glass, - for meg Norgesglass, er smarte oppbevaringsplasser.
fint å kunne se det som er inni også...
ønsker deg en god og riktig fin uke,
klem Tove