fredag 13 maj 2011

Försommar




Som säkert alla vet vid det här laget har Blogger haft problem och mina två senaste inlägg rök i den villervallan. Tror de ska dyka upp igen men vem vet när det blir så det senaste skriver jag om igen även om orden inte blir detsamma.

Den vackraste tiden är nu, till och med jag som egentligen är mer en höst- och vinterälskare kan hålla med om det. Ljumma kvällar spenderar jag helst med min lilla familj promenerandes på grusvägar eller sittandes i täppan här hemma i den blommande försommartid..

Trevlig fredagkväll, hoppas förresten att ni inte drabbades av fredag-den-13:e-otur!

Mia


7 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Tack för infon Mia.. jag startade precis datorn och såg att mitt inlägg hade försvunnit.. men nu vet jag i alla fall att det är ett större problem än bara hos mig.

Ha en fin kväll och helg! Kram Marie

Ingela la la sa...

Det är riktigt härligt ute nu och det är nu man ska ta sig tid att njuta tycker jag :)

Tack för att du sa till, det har hänt mig oxå men då har jag laddat om och så kommer det upp. Jag ska ta bort tailswep så får vi se om det blir bättre. Jag tror att det tillkom efter jag la in den.

Kram

Johanna Stålros sa...

Enda oturen jag drabbades av var att mitt senaste inlägg försvann och en massa kommentarer från de senaste dagarna- så trist:(
Hoppas inte du heller drabbats med något annat/ Kram

Romantiska Hem sa...

Vill bara önska en trevlig helg!

Marit sa...

Nydelige vårblomster. Naturen er virkelig vakker for tiden :) Det spirer og gror og nytt liv kommer opp fra jorden hele tiden.

Blogger kommer seg nok skal du se. Mine innlegg dukket opp i adminpanelet, men ble ikke publisert s jeg måtte gjøre det manuellt. Godt de ordner opp uansett da :)

Ha en flott lørdag :)

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Åh så härligt!

Hoppas ni får en mysig helg du och din lilla familj.
Kram Madde

Therese sa...

Var nog nåt med deras server eller nåt, har inte gått att kommentera på någon dag heller på Blogger.

Åh, ja det härligaste tiden är ju nu! När alla kommer fram ur sin vintredvala och solen värmer.

Ha en skön helg, kram Therese