fredag 29 april 2011

Tips!



Visst är det underbart med blommor? Mitt tips nu inför helgen (och annars förstås) är att köpa påskliljorna som nu reas ut! Jag fyndade denna stora skönhet för 10 kr och små för 3 kr. Doftar förföriskt gott medan de blommar och när de vissnat planterar jag ut dem så har jag vacker färgring till våren för bara några kronor - perfekt!

Inväntar maken för lite fredagsmys såvidainte inventeringen på hans jobb blir väldigt sen. Filippa sover gott (peppar peppar) efter lite numera kvällskink vid sängdags, måtte det vara en fas som går över fort! Hon sover dock faktiskt (återigen peppar peppar) så gott om nätterna (om än sämre om dagarna) och får gärna fortsätta med det tycker mor och far ;-)

Passar på att fråga småbarnföräldrar om fina bodys med omlottknäppning, tycker det finns mest till de allra minsta?

Mia

9 kommentarer:

Under en vind sa...

Ellos har ett märke som heter Vertbaudet, de hade omlott bodies förra året i stl 80-8 iallafall, de gick i svagt rosa och vitt.

Ha en underbar valborg!

KRam!

Under en vind sa...

80-86 skulle det vara...

Ida Susanne sa...

...takker så utrolig mye for ordene du la igjen inne hos meg, vanvittig søtt av deg!!

Johanna Stålros sa...

Bra tips/ Johanna

Marit sa...

Blomster + vår = herlig!
Nydelig å se at vårstemningen dukker opp stadig flere steder. Vakre blomster!

Barn och Pyssel sa...

Hej

Jag gör som du.
Kommer blommorna upp så kommor dom upp.

ha en underbar helg.
Kram

Luna D Sign sa...

Det var smart tänkt med blommorna. Och fint!!
Trevlig valborg
Malin

Théa & Linnéa sa...

Hej!
Blir så glad över vinsten i din utlottning!
Ha en härlig Valborg!
kram Karin

Anonym sa...

Hej
förutom ellos kan jag tipsa om ett märke som heter "Bäbis" lillkillen som är 4,5 månader nu fick en jättefin omlottbody därifrån i present stl 80, såg faktiskt märket på en marknad med häromveckan :) Hoppas det hjälpte!

Mvh/ Pamela