söndag 3 april 2011

Summer in a bowl




Tack återigen för söta kommentarer om Filippas mage, det ska nog fixa sig till slut hoppas vi!

Apropå mat så är jag just nu så vansinnigt sugen på solvarma jordgubbar men måste ju tåla mig några månader till tyvärr.. Och de ska vara egna helst, för ett par år sedan hade vi så otroligt mycket jordgubbar i vår lilla täppa att jag tänker se till att vi får riktigt mycket i år också. Ordnade en jordgubbsodling i sensomras men det får nog bli en odling till helt klart.

Vad säger ni - jordgubbar med mjölk eller grädde? Här äts dem helst solvarma au naturel eller med ovispad grädde och socker, sååå gott!

Mia


5 kommentarer:

Frida sa...

Jag vet inte om du fått det tipset än, men Sempers magdroppar är mirakelkuren! Vårt att testa. Finns på Apotek.

marika sa...

Jordgubbar med ovispad grädde och socker!!

Mums!

Stinas butik sa...

Vad jag blir frestad, längtar till att man kan skörda.
Kram

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Med mjölk....

:*¨¨*:♥ KRAM ♥:*¨¨*:

Essay_writer sa...

yummy