tisdag 5 april 2011

Kärlek




Inspirationsfabrikens tisdagstema är favoritinredningsbutik - vilken butik som mitt hjärta klappar lite extra för och svaret är ju rätt givet - min egen förstås! Ellis Corner har fyllt 2 år och är min favvis ;-) Kärleksblompinnen (finns även med texten Lycka, som finns i lager) är på väg in från duktiga Ylva Skarp och kärlekskudden finns i lager. Tyckte temat kärlek passar in på ämnet!

Men om jag ska ge tips om andra butiker jag gillar skarpt så är en av mina favoriter Granit, hittar alltid massa snyggt där som jag tyvärr inte har plats för och trånar efter. Zink, vitt och svart - rufft och enkelt - helt i min stil! Har ni någon favvis?

Mia

6 kommentarer:

Barn och Pyssel sa...

Hej

Vad mycke fint. Måst ta mig en titt.
Ha det bra
Kram

Carina sa...

Vad kul att få kika in i din favoritbutik...måste ta mig en närmare titt...verkar finnas mycket fint!
Kramen.

en smula vitt sa...

Hej!
Ja, Granit är helt klart en favorit även här.
Tyvärr är vi alldeles för trångbodda för att få plats med mer fina grejer nu. Synd!
Annars hade jag gärna shoppat loss hos dig också.

Ha det gott och hoppas det funkar bättre med lilltjejen nu!
Kram Petra/

Inredningsfrun sa...

Hej på dig Mia!!

Jag vet att det kanske inte är någon tröst när man är mitt uppe i gallskrik och frustration, men det GÅR över. Å du/ni tar er igenom det, det är jag säker på. Hoppas att du har någon i din närhet som du kan prata med och får lov att vara ledsen/frustrerad/frågvis med. Jag har haft vänner med samma problem och de tror att de är helt ensamma. Men det är det ju så klart inte!

Iallafall.

Massor av styrke-kramar från mig till dig

// Inredningsfrun

Noamaja sa...

Ja Ellis är en annan favorit kan jag hålla med om;-)

Hon är verkligen alldeles ljuvlig er lilla Filippa!

Kram,
A

Essay_writer sa...

I like the way you arrange things