onsdag 6 april 2011

Tävling!




Bilder avfotade ur tidningen Isabellas

Som nominerad i nya svenska tidningen Isabellas så fick jag det första numret. Underbar tidning som skriver om trädgård, inredning, mat och massa tips. Är sugen på en prenumeration..

Jag har fått möjligheten att lotta ut just en prenumeration på 3 nummer till någon av er. Du tävlar genom att du svarar på frågan vilket land tidningen ursprungligen kommer ifrån? Du finner svaret här.

Du som inte har blogg, glöm inte att skriva din mailadress! Tävlingen pågår till och med 13 april, lycka till!

Och tack till er som röstar på mig i Isabellas bloggpris i kategorin Inredningsbloggar, blir jätteglad!

Mia

67 kommentarer:

Yvonne sa...

Vill gärna vara med och tävla :)
Tidningen kommer från Danmark

//justaaagirl@hotmail.com

Anonym sa...

Vill oxå vara med o tävla, verkar vara en härlig tidning.
:-) Mie, mariehansson79@gmail.com

Love and be proud sa...

Hej! Jag deltar gärna! Svar: Danmark.

kram

Hanna sa...

jag vill gärna vara med i tävlingen. Jag tror på Danmark.
Ha en fin dag!
kram
Hanna

Frida sa...

Jag har redan beställt en prenumeration! Tror att tidningen är helt underbar!

Anonym sa...

verkar vara en härlig DANSK tidning
jag är med och tävlar...
dojjan74@hotmail.com

Trivsamma förändringar sa...

Jag vill också vara med och tävla, och tidningen kommer från Danmark.

Kram Maria

timjanoakleja sa...

Jag gissade faktiskt på danmark innan jag tjuvkollade.. :)

Röstade på dig, svårt att välja bland så många fina men jag gillar verkligen blandningen i din blogg!

kram Birgit (som nu äntligen oxå fått sin prins!)

marika sa...

Grattis till att du fick hålla i tävlingen!
Jag är givetvis med och tävlar!

Tidningen kommer ursprungligen från Danmark.

mail:
fashionisnoteverything@gmail.com

blogg: http://fashionisnotimportantitseverything.blogg.se/

Kram Marika

Mia sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om tidningen som kommer från Danmark !

Lotta sa...

Jag vill naturligtvis vara med!
Svar: Danmark

Gottegrisen sa...

Tidningen kommer från Danmark.

//Linda

hemma hos lilla mej sa...

Härliga tidningen kommer från Danmark.....Önskar dej en fin dag .Kram Rita ♥

Hanna sa...

Jag är också gärna med och tälvar. Isabella kommer ursprungligen från Danmark!

Lovisa sa...

Verkar vara en mysig tidning! Mitt svar är att den är dansk.

Har även varit med och röstat på dig!
- Lovisa

Hanna sa...

Vill gärna vara med i tävlingen. Tidningen kommer från underbara Danmark.
Kram på dej

Carina sa...

Hej!
Isabellas kommer från Danmark.
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

favolosa sa...

Åh, det verkar vara en ljuvlig tidning! :)

Mitt svar: Isabellas kommer ursprungligen från Danmark.

Therese sa...

Danmark är svaret du söker! :-) Hoppas på tur så lite inspiration skickas till Sockenvägen...

Kram Therese - Sockenvägens Söta
bjarstig@live.se

Linnea Sjöström sa...

Hej! Jag deltar gärna! Svar: Danmark.
:) håller tummarna.

linneasjostrom@live.se

Anonym sa...

Vill vara med och tävla, och tidningen
kommer från Danmark.

Hälsningar Molly

Tassen sa...

Tidningen kommer från Danmark, hoppas på turen att vinna en prenumeration!

Anonym sa...

Tävlingar är alltid skoj. Danmark är svaret.

Anna , abertholdson85@hotmail.com

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/april/isabellas-avslutas.html

När avslutar du tävlingen? Vill gärna lägga in det i blogginlägget.

Anne B. sa...

Hej!

Jag är gärna med i den fina utlottningen. Svar: Danmark.

Jag har ingen blogg, men min e-post finns under sähköposti.

Emma sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Tidningen kommer från början från Danmark.

princessemma1986@hotmail.com

Chateau de Ron sa...

Hej
Hittade till din blogg idag! Måste säga att den är underbar:) Jag har också lagt min röst på dej o min gissning är Danmark! Nu hoppas jag på turen :D
Ha en underbar käll!

KRAMKRAM
Christina:))

Lantligt i smultronbacken sa...

Tidningen kommer från Danmark. Hoppas på tur nu

Kram Teres

Hejhej sa...

Hej
Jag är dock inte med i din tävling
Men jag har tipsat om den på min blogg :)
Hoppas att det går bra, om annars skriv en kommentar på min blogg så avlägsnar jag inlägget så fort jag kan ;)

Anonym sa...

Jag är gärna med! Svaret är Danmark
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Mag sa...

Hej, danmark!!
Är gärna med och tävlar!

Jessica sa...

Jag är mer än gärna med och tävlar om en prenumeration på denna härliga, inspirerande tidningen.

Läste att tidningen kommer från Danmark.

Hoppas du får en fin dag!

Kram ♥
Jessica

Anonym sa...

Jag är med! Tidningen kommer från Danmark.

santtu_nyberg@hotmail.com

Anonym sa...

jag deltar gärna. svaret är dannmark!

mail: litenmentuff@live.com

ha det fint kram Linda

Caroline Hultquist sa...

Hejsan! Vilken underbar blogg du har. Jag är gärna med och tävlar med svaret : DANMARK..

Mail: f4ntastic@hotmail.com

PyretPepsi sa...

Härlig tävling som jag gärna deltar i.
Tidningen kommer ursprungligen från Danmark.
Har länkat här: http://pyretpepsi.blogg.se/competes/2011/april/110413-tavlar-hos-hem-och-lycka-om-en-prenu.html

Malin - I min trädgård, f.d. Hwita Villan sa...

Danmark! Hoppas jag har turen på min sida, för den ser ju onekligen inspirerande ut.

Kram Malin

EmmaP sa...

Jag är gärn med i utlottningen, tidningen är dansk

JoHaNNa sa...

jag är absolut med.. har letat länge efter en bra inredningstidning så skulle va kul att prova på denna :)

tidningen kmr från Danmark.

Anonym sa...

Svar: DANMARK
vill gärna vara med
Gillar din blogg

Hälsn. Maggan
greetje@telia.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar! :D
Svaret på frågan är att den är från Danmark!

+ länkat på bloggen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/april/tidningen-isabellas-134.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

pysseliten sa...

Rätt svar är Danmark
Vill jätte gärna vara med och tävla .

Jasmine sa...

Jag har sett reklam för den tidningen och den verka va riktigt bra :) Vill gjärna va me.
svar: Danmark!
kramar

kladdkaka1984@hotmail.com

Frida sa...

Hej! Vill jätte gärna vara med i tävlingen. Tycker det verkar vara en spännande tidning med mycket inspiration. Tror den kommer från Danmark.
Hoppas hoppas på tur!
Kram Frida

Spacegirl sa...

Tack för tipset, jag är gärna med!
Svaret är Danmark
och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/13-april-vinn-prenumeration.html

Carita sa...

Hej! Dom kommer från Danmark.
Jag vill gärna vinna, skulle ju bli en perfekt mors-dag gåva till lilla mamma :)

Trevlig helg!
mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med o tävla Svaret på frågan :Danmark
Mvh
Anna "utan blogg"
miss.fighter@hotmail.com

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, svaret är Danmark. liselotte.202andersson@telia.com

Wilma sa...

Som så mycket annat fint, så kommer tidningen från Danmark.

Skulle verkligen behöva lite avkoppling med en bra tidning efter en lång jobbig period!

Kram!

danvall@telia.com

Anonym sa...

Är med och tävlar:) Svaret är Danmark! Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Vit Poesi sa...

Hej Mia!
Roligt med tävling! Isabellas har varit en favorit i många år. Kul att den kommit ut på svenska nu. Som så mycket annat fint kommer den från danmark.
kram Malin

leopardia sa...

Den perfekta presenten att ge bort till mina föräldrars grannar = jag är med :)
Tidningen kommer från Danmark

Mikaela sa...

Jag är med och tävlar! Svar: Danmark.

Annika - trebarnsmorsan med fyra barn sa...

Tidningen kommer från Danmark, och jag tar tacksamt emot en prenumeration! ;)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Essay_writer sa...

nice post

Anonym sa...

Den kommer från Danmark
Självklart vil jag vara med och tävla!
malinmal@hotmail.com

annasaramaria sa...

Tidningen kommer ursprungligen från Danmark!!

((Grattis till er lilla flicka, så söt!!))

Mvh annasaramaria

Nelly Mäkinen sa...

Jag är med och tävlar! =)
Tidningen kommer från Danmark!

/Nelly
nellym@hotmail.se

Carola sa...

Vill gärna vara med och tävla om en prov-prenumeration på Isabellas.
Tidningen kommer från Danmark.

miss_lissie@msn.com

mvh Carola

Linda sa...

Verkar vara en mycket trevlig tidning :)

Rätt svar: Danmark.

E-post: lindahedberg@live.se

Fröken Grön sa...

Klart man vill vara med och tävla!
Tidningen kommer ursprungligen från Danmark.

Må gott!
/Anna-Karin

Carola L sa...

Jag är med och har länkat:
http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/april/prenumeration-pa-isabellas.html

Svar: Danmark

carola(at)officefixarna.com

Carin sa...

Är ju MER än gärna med och tävlar om denna ljuvliga tidning, som kommer från Danmark...

Kram Carin

me and alice sa...

Tjingeling!
Åh den här tävlingen vill jag inte missa. Tycker tidningen ser fantastiskt fin ut!!!
Den kommer från Danmark vet jag!!!

Nu håller jag tummarna...
Kram till dig!
Susanne

Anonym sa...

Ser ut att vara en underbar tidning så jag vill gärna vara med och tävla!! :-)

Tidningen kommer från Danmark.

/ susanne.snare@hotmail.com

Anonym sa...

danmark är tidningen ifrån. :)
martina_holst@hotmail.com

Hem och Lycka sa...

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!