fredag 25 mars 2011

Rösta på min blogg och vinn!



Ni har väl inte missat den underbara danska tidningen Isabellas? Nu introduceras den på den svenska marknaden, första numret kommer ut den 29 mars.

Jag fick ett mail från tidningen om att jag är en av tio nominerade till tidningen Isabellas bloggpris i kategorin Inredning. Rösta gärna på mig, det gör mig hemskt glad i så fall! Du kan vinna en prenumeration på tidningen och vinnaren av bloggpriset presenteras i tidningen i ett reportage.

Mia

7 kommentarer:

Lady Pion sa...

Nu har jag röstat på dig, hoppas att både du och jag vinner...Kul att ni öppnat butiken igen. Idag är det en härlig dag ute, våren är här.

Kram Jenny

Mina dagar sa...

Så där ja, då var det gjort!
LYCKA TILL!
Och trevlig helg!

Hanna sa...

spännande.
kram
Hanna

Tassen sa...

Nu har jag varit in och röstat på din fina Blogg, LYCKA TILL till oss båda då !
Trevlig helg
Liza

Jessica sa...

Röstat och klart! =)
Håller tummarna att du tar hem det.

Trevlig helg!
Kram <3
Jessica

Nattmia sa...

Vad kul att du är nominerad..

Lycka till..

Kram Mia

Smått och gott hos Lina sa...

Nu har jag röstat på dig. Hoppas du vinner!

Kram Lina