onsdag 16 mars 2011

Lindt Creation



Nån mer än jag som är en chocoholic? Jag har fått äran att få testa ett par nya smaker som kom i brevlådan häromdagen.

Jag brukar inte vara så förtjust i mintchoklad men å så god - Lindt Creation Mint smakar precis som det låter, mörk choklad med mint och det bästa av allt är nog att en bit räcker länge, man känner att det är god kvalitét. Likadant med Creation Hazelnut de Luxe som är en av de godaste chokladkakor jag någonsin smakat.

Lindt har en kampanj just nu som bygger på att de söker 150 provsmakare. Om du vill testa nya smaker innan de kommer ut i handeln ansöker du här. Och chokladkakorna bara m å s t e ni smaka!

Mia


3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Vilken lyx att få choklad hem i brevlådan :-)

Trivsamma förändringar sa...

Åhh det såg farligt gott ut! =)
Men vågar nog inte ansöka om att bli provsmakare, jag tycker ju all choklad smakar fantastisk, så jag är nog inte den de letar efter, eller?!

Ha det riktigt bra, kram Maria

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Ohhh ja choklad de är kärlek de hihii...
Men man kanske skull provsmaka..
Ha en go mysig dag i solen..
Kraaam kram