lördag 12 mars 2011

Dop




I veckan kom Filippas klänning från Zara och lite till, hon växer ju fort! Klänningen ska användas efter dopklänningen på dopet, visar upp den lite senare. Rekommenderar varmt ett köp eller flera därifrån, jag blev t o m uppringd för att höra om allt gått bra!

Så är alla tackkort utskickade och dessa söta fick agera som t a c k till alla som grattat, ska se om jag kan få fotat lite av alla fina saker, tänk vad hon har det bra som har så många som bryr sig om!

Mia

13 kommentarer:

Form och färg sa...

Vad roligt med dop, min mamma sydde Eriks dopklänning och Elin döptes i en släktklänning. Kram på er Marie-Anne

Livsnjutaren sa...

En stor dag för det lilla knytet.

Emma sa...

hej hej! Har oxå tänkt handla efterdopetklänning därifrån o undrar hur storlekarna är? Frakt? Betlaning?

Trevlig helg!
/Emma

Cattis sa...

Det är så fint med dop....

Ha en mysig helg!
Kjamis Cattis

ANETTESHUS.COM sa...



STOR klem
ANETTE:)

Mamma C sa...

Dop är en sådan stor dag.
Jag köpte gröna latteskålar på ICA.
Ha en fin lördagskväll

Emma sa...

Ok, tack tack! Låter ju bra! Dom har ju såå mkt sött!!

Ja dom är fina och detsamma måste jag säga till dig.. Jättefin tjeja du har!!!

Kram Emma

mammaxtre sa...

Visst är det härligt att ha många nära och kära som finns för en att dela både glädje- och även sorg.

Dem ska man vara rädd om och ta om hand om. Att skicka Tackkort är ett sätt. Vad mysigt tänker jag.

Dop det var länge sedan nu. Tre stycken har jag haft då jag är trebarnsmamma. Tre helt olika varandra. Alla är fina minnen att bära med.

Ha en fin söndag och njut av erat knyte.

marika sa...

kan tänka mig att ni haft ett oerhört fint dop för er lilla tös!

Julias vita drömmar sa...

Härligt att du blev nöjd med ordern.
Korten blir perfekta som tackkort till nära och kära som gratulerat söta Filippa!Och asken är så fin att spara till smått.

Sköt nu om er och njut av er söting.

Kram/Julia

Hanna sa...

De korten är så fina, vad spännande med nya klänningen. Den måste du visa. Hoppas allt går bra med lillskruttan. Filmen som Martin gjort med henne var så fin, man fick nästan en liten tår i ögat. Kram till er alla tre!

linnea-maria sa...

Åh vilka söta kort som skickas ut. Kram /Therese

Livet på landet sa...

Vilka underbart fina kort!

Kram Helena