onsdag 9 mars 2011

Caffelatteskålar till fyndpris



Man kan ibland hitta små fynd lite här och där, där man minst anar det. På Ica Maxi tipsade söta Madde om att det finns ljuvliga caffelatteskålar för knappt några pengar alls. Skålarna finns i två storlekar men jag nöjde mig med den minsta eftersom vi redan har de snygga från Ilva plus melaminvarianten från Coop (de tåliga sistnämnda är perfekta för prinsessans smakprover om sisådär 5 månader), matchar varandra perfekt! Och nu så här i efterhand undrar jag om jag inte skulle ha köpt några fler ändå när de var så billiga..

Mia

19 kommentarer:

Love and be proud sa...

Underbar header! ;) Tack för tipset! :)

Signerat Karin sa...

Jättefina.
Gillar formen på dem och att de inte är så stora.

En sån söt liten fot i headern, man blir alldeles bebis-sugen av sådana bilder =).

Ha en bra dag!

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Jättefina skålar!!

Ha en fin dag!
Kram Annica

Form och färg sa...

Jaha då är det bara att ge sig av till Ica Maxi... hahahaa

Annas skattkammare sa...

Så fina!! De måste jag gå på jakt efter.. =) Så fin film på Filippa nedan!! Vår lilla skrutta blir tre veckor på måndag- tiden går fort!
Kram /Anna

Trivsamma förändringar sa...

Ja, håller med dig om att man kan fynda på de mest oväntade ställen!

Ska hålla utkik imorgon när jag ska handla om jag inte kan hitta de skålarna även på ICA Maxi hos oss.

Vilken gossig liten fot du har i din header! =)
Kram Maria

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Så fina skålar du fyndat! Superfina! Liknar Ib Laursens lite;))

Ha det så fint!

Kram Jenny

Mamma C sa...

Dom är jättefina, skulle ha kollat för länge sedan.Men helt glömt bort det. Men i morgon ska jag göra det när vi handlar.
Kram mamma C

Fru W sa...

Nu är det andra tipset ikväll ang skålarna....måste verkligen snabba dit på lunchen i morgon...ha en fin kväll, kram Sofia

Villa Carl Larsson sa...

De är verkligen jättefina. Får tacka dig för tipset då :) Vad använder du alla dina små skålar till?

Kram Josefin

Annika- Jag Älskar VITT sa...

Men åhh vilken fin header! :) nu har jag läst om dessa skålar på flera ställen så nu blir det nog en tripp till Maxi :)
Ha det så mysigt med lilla prinsesan!
Kram Annika

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Jätte fint !

Kram Sirpa

Cattis sa...

Jättefin header!! O fina skålar också....

Kjamis Cattis

Sanna sa...

Hej !
Allt bra ?

Just nu så har du chansen att vinna en fantastisk inredningspryl från Dingelboden.se.
Här finns underbar shabby chic.stil bla.
Vad du vill vinna avgör du själv, berätta bara vad du önskar vinna här:

http://moonzanna.se/2011/march/vinn-valfri-inredning-fran-dingelbodense.html#comment

Så är du med i tävlingen =)
Kram & Lycka till !

Maria ( Idekroken ) sa...

Så fine de var :) Og mye vakkert her inne :)
Klem fra meg

Fröken Grön sa...

Och nu tipsar du vidare till oss andra, - det tackar vi för!
Ha en riktigt skön helg!
/Anna-Karin

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygga skålar. Tänk vad glad man blir när man kan göra sådana fynd.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Linnéa sa...

Hej hej!

JAg har också stått på Ica och klämt på de där skålarna, men blev lite snål eftersom jag också har dem från Coop plus två andra sorter. Man ska ju liksom förvara dem också, hihi.
Lillsessan är så söt och jag är så glad för er skull för att hon kommit till er!
Varma hälsningar// Linnéa

Barnens Hjältar sa...

Jag hittade massa roligt på Ilva med för ett tag sedan, tål att göra återbesök där helt klart :-)