fredag 4 mars 2011

1 månad gammal



Så skulle det idag vara makens första dag på jobbet igen och jag skulle vara allena med Filippa. Kände igår att jag mådde lite sisådär och misstankarna var tyvärr korrekta, vaknade idag med halsont, huvudvärk, snuva och febervärk i hela kroppen. Usch och fy, maken fick stanna hemma och jag håller mig så borta från dem båda så mycket som möjligt.

Vi har fått charmiga små leenden men imorse fick jag de två första skratten, helt underbart, stolt mamma blev varm i hela kroppen! Idag hade om jag hade kunnat gärna pussat på henne lite extra, Filippa fyller nämligen 1 månad idag, hipp hipp hurra! :-)

Mia

21 kommentarer:

Vitt och Blått sa...

Grattis på 1-månadsdagen! :) Hihi, vilken liten sötnos hon är! Hoppas att du kryar på dig! Been there, done that! Inte kul!

Kram Ewa

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Tillykke med jeres lille prinsesse.
Hvor er hun bare yndig lille til at nusse.
Håber du snart er frisk igen.
God weekend.

Knus Fra Susi

Karin sa...

Sötnos! Vilket vackert kort.

Ha det gott!

Hildas hem sa...

Hipp! Hipp! Hurra!
En riktig sötnos! Hoppas du kryar på dig snart.

Jag önskar dig en härlig fredag!
Kram Sofia

MITT VITA HUS sa...

Lilla Filippa, grattis en månad:)

Kram

Pethra ~ du är din egen lyckas smed ~ sa...

Vilken liten sötnos, grattis på dagen! Krya på dig!

Stinas butik sa...

GRATTIS vår kära lilla Filippa, redan en månad.
Kram från farmor

Ida Susanne sa...

..Hello :)

..For ei nydelig Frøken du har. Grattis med 1-månadsdagen!

Takker for SUPER SØT kommentar inne hos meg ;)

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Grattis sötnos!
Så ljuvlig hon är!

Kram Annica

CowRoad sa...

She is just gorgeous! Hope you feel better SOON so that you can cuddle with her again! :-)

Kia sa...

Grattis! Vad tiden går fort. Var det inte igår som du vänta på att hon skulle titta ut? : )

Kram Kia

Annie sa...

Åh söte :) Grattis på 1 månads dagen!

Sara Mårtensson sa...

Grattis Filippa :-)
Vad söt och fin du är! Hoppas du slipper bli sjuk.

Kram Sara

StrandviksVillan sa...

Grattis - så fort det går!

Krya på dig snabbt nu!
kram, A-C

emmelisvitahem.webblogg.se sa...

Åhh Grattis på 1 -månadsdag!!
Vilken fin bild på henne, så fin så!

Krya på dig !
kram Emmeli R

vitadrömmarobusigabarn sa...

Ett jättegrattis åh så söt!

Önskar dig en fin helg

Kram tina

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Hipp hipp till söööta Filippa och krya på dej kram till mamma Mia :) hoppas ni får en mysig helg, kram Madde!

Villa Carl Larsson sa...

Men vänta nu.. redan en månad!? Jisses vad tiden går fort. Hon är så bedårande söt. Hon får mig att längta mer efter vår egen. Då känns det som att tiden helt plötsligt står stilla hehe.

Kram Josefin

♥ Camilla ♥ sa...

åå va underbart =)
En riktig liten gobit ni har...så vacker!

Jag med ligger med feber mm, det är värdelöst!

KRya på dig!

Kram Camilla

Längtans Hem sa...

Hej Mia!
Jag har inte varit inne på ett tag så nu såg jag det lilla underverket! Grattis i massor till lilla söta sessan!!
Jag följde din gravidet och skrev titt som tätt då, så det var så härligt att se henne!

Stort grattis till er och en stor kram!

Matilda K sa...

Stort grattis till er båda!
Vad fin hon är.
Kram